1. #1161
    Senior Member red_s4 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    23-Mart-2010
    Nerden
    istanbul/ şişli/ osmanbey/taksim/m.köy
    Mesaj
    447
    Bu arada bmw zam mi yapmis?? Yoksa benmi yaniliyorum??IMG_0788.JPG


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  2. #1162
    Senior Member red_s4 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    23-Mart-2010
    Nerden
    istanbul/ şişli/ osmanbey/taksim/m.köy
    Mesaj
    447
    Alıntı supermen5 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Gyeon oldukça iyi ürün. Sýfýr araç için bir diðer güzel ürün :"Soft 99 Fusso 12 aylýk wax" koyu ve açýk renk araçlar için 2 versiyonu var. Tavsiye ederim. Detail forumlarýnda çok tutuluyor.
    Peki bu ürünler arac boyasina herhangi bi zarari varmi?? Arac sifir olunca insan 10 kere dusunuyor uygulamadan once


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  3. #1163
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    23-Haziran-2012
    Nerden
    Istanbul-Mersin
    Mesaj
    2,418
    @eksh BSD de iyidir Erol abi, Wet Coat uygulama kolaylığıyla öne çıkıyor.

    @supermen5 Fusso uzun vadeli koruma sağlayan bir ürün dediğiniz gibi ama parlaklığı carnabua içerikli bir wax gibi olmuyor.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    Alıntı red_s4 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Peki bu ürünler arac boyasina herhangi bi zarari varmi?? Arac sifir olunca insan 10 kere dusunuyor uygulamadan once


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Aksine aracınız sıfırken koruma yapmak daha iyidir.

    Bunlar zararlı ürünler değil, korkmanıza gerek yok


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  4. #1164
    Senior Member red_s4 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    23-Mart-2010
    Nerden
    istanbul/ şişli/ osmanbey/taksim/m.köy
    Mesaj
    447
    Alıntı HUN Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    @eksh BSD de iyidir Erol abi, Wet Coat uygulama kolaylýðýyla öne çýkýyor.

    @supermen5 Fusso uzun vadeli koruma saðlayan bir ürün dediðiniz gibi ama parlaklýðý carnabua içerikli bir wax gibi olmuyor.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracýlýðýyla gönderildi



    Aksine aracýnýz sýfýrken koruma yapmak daha iyidir.

    Bunlar zararlý ürünler deðil, korkmanýza gerek yok


    Tapatalk kullanarak iPhone aracýlýðýyla gönderildi
    Eyvallah saolun, daha önce hic kullanmayinca biraz tedirgin oluyor insan.ama halen kafam karisik,solun hepiniz o kadar cok ürün tavsiye ettiniz ki, neyle basliyayim sasirdim


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  5. #1165
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    10-Haziran-2008
    Nerden
    Ayvalık-Rize/İST
    Mesaj
    5,127
    Alıntı HUN Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    @eksh BSD de iyidir Erol abi, Wet Coat uygulama kolaylığıyla öne çıkıyor.

    @supermen5 Fusso uzun vadeli koruma sağlayan bir ürün dediğiniz gibi ama parlaklığı carnabua içerikli bir wax gibi olmuyor.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



    Aksine aracınız sıfırken koruma yapmak daha iyidir.

    Bunlar zararlı ürünler değil, korkmanıza gerek yok


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Wet coat olarak alsak daha iyi olacak sanırım,çünkü sürerkende yıkamacılar mızmızlanıyorlar.Birde başında durmazsan fazla sürüyor,iz kalıyor.
    Sık-yıka daha iyi olur.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    (ek)sh

  6. #1166
    Senior Member designo Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    22-Ekim-2008
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1,947
    Alıntı weras Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Var mı başka 530i kullanan bilmiyorum fakat bu araç bugüne kadar kullandığım HP si en yüksek araç olsa da ben bu aracın x drive' a ve 50-60 hp ye daha ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Güç biraz yüksek devirde geliyor (daha aşağıda gelmeliydi 1450 devirde 350 nm ye inanmıyorum ) şehir içinde standart kullanımda 252 hp yi hissedemiyorum ( üst devirler hariç ).
    Şimdi birçok kişi 170 hp liği alıp kullanıyor çok da memnundur. 252 hp yi mi beğenmiyorsun diyebilir ama nedense 2000-4000 devir aralığında o gücü hissettirmiyor tork daha iyi olmalıydı Sürekli de 5000 devir ve üstü bu araçları kullanmıyoruz ki. Üst devirde motor karakter değiştiriyor o ayrı.
    Merak edenler için biraz 530i den Bahsetmek istedim.
    Genel olarak çok konforlu yumuşak karakterli ipeksi bir sürüsü var ve çok sessiz.
    Test sürüşü sırasında alt devirde aracın cansız kaldığını bende hissetmiştim hatta forumda da yazmıştım. Aracın min +50N torka daha ihtiyacı var. Üst devirler canlı ancak şehir içinde de devamlı üst devir çevrilmiyor çevirsende yakıtı arttırırsın. Bendeki 170hp F10 dan sonra çokmu beklentiyle kullandım o anda bilemiyorum.

  7. #1167
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    23-Haziran-2012
    Nerden
    Istanbul-Mersin
    Mesaj
    2,418
    Alıntı eksh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Wet coat olarak alsak daha iyi olacak sanırım,çünkü sürerkende yıkamacılar mızmızlanıyorlar.Birde başında durmazsan fazla sürüyor,iz kalıyor.
    Sık-yıka daha iyi olur.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Aynen abi uygulaması çok rahat. Yalnız hemen tazyikli suyla durulayın. Üzerinde bekletmeyin.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  8. #1168
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    10-Haziran-2008
    Nerden
    Ayvalık-Rize/İST
    Mesaj
    5,127
    Alıntı HUN Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen abi uygulaması çok rahat. Yalnız hemen tazyikli suyla durulayın. Üzerinde bekletmeyin.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Peki süngerle yedirsek daha iyi olur değil mi ?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    (ek)sh

  9. #1169
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    23-Haziran-2012
    Nerden
    Istanbul-Mersin
    Mesaj
    2,418
    Alıntı eksh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Peki süngerle yedirsek daha iyi olur değil mi ?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Yok Erol abi, bu ürün bu şekilde kullanılıyor. Sıkıp direk tazyikli suyla durulayın.

    Arabanın üzerinde SiO2 bazlı bir tabaka bırakıyor. Emsali olmayan bir hızlı cila zaten. Ben de ilk uyguladığımda havaya gitti diye düşünüyordum ama öyle olmuyor


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  10. #1170
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    10-Haziran-2008
    Nerden
    Ayvalık-Rize/İST
    Mesaj
    5,127
    Alıntı HUN Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yok Erol abi, bu ürün bu şekilde kullanılıyor. Sıkıp direk tazyikli suyla durulayın.

    Arabanın üzerinde SiO2 bazlı bir tabaka bırakıyor. Emsali olmayan bir hızlı cila zaten. Ben de ilk uyguladığımda havaya gitti diye düşünüyordum ama öyle olmuyor


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Peki,bitsinde alalım bundan...


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    (ek)sh