1. #11
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    15-Mart-2010
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    1,221
    tt'den sonra 3.20i tad vermez ama mantık çerçevesinde yaşı büyük cayman yerine alınabilir.
    tts veya z4 bakabilirsiniz.

  2. #12
    Senior Member HaKoTT Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    01-Kasım-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    4,640
    yiğit almanya da 1 milyon km yapan araba binlerce varda , almanya da ne istanbulda ki trafik var , ne çukuru hendeği kasisi var , e üstüne bide alman mühendisliği ustası var. 100 bini geçen çoğu 2.7 veya 3.6 lık makine yağ yakıyor cayır cayır bakımsızlıktan , yanlış kullanımdan, zamanında çok araştırdım bu araçları. Şanzıman taş gibi ona bi lafım yok.
    TT

  3. #13
    Member Ilhancag Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    20-Aralık-2013
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    57
    Alıntı Yigit911 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sanzimani inanilmaz saglam korkmayin ama sanirim alicaginiz arac sanirim alevlideki arac sanirim alevliye pek bir guvenim yok. Arkadaslarin dediklerine bakmayin
    Hocam piyasaya nasıl bukadar hakimsin bilemiyorum ama, aynen o. Dün bakmaya gittim arabaya... Renk yıkılıyor....... Efsane güzel bir renk. Beni oraya kadar getirtti, sonra da aracın anahtarı yok 1-2 saat beklemen gerek dedi. Tabiki beklemedim. Düz yaparsın bende bu arabayı alırım dedim. Kesinlikle inmem, alıcısı var bu hafta içi gelip alacak zaten fln gibi bir tavır takındı. (klasik galerici ağzı ile adamın 7 ceddini tanıttı bana yok dericiymiş, ankaralıymış eskiden m3'ü varmış etc. ) tabi gerçek olabilir bilemeyiz

  4. #14
    Senior Member HaKoTT Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    01-Kasım-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    4,640
    alevliden hiç bir şey almam düzgün esnaf değiller kesinlikle. Tavırları ağızları çok kaba klasik keko galerici tavrı. Türkiyede Nasyonel , SS yeniköy motors dışında galeriden araba alınmaz.
    TT

  5. #15
    Member Ilhancag Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    20-Aralık-2013
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    57
    Alıntı HaKoTT Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    alevliden hiç bir şey almam düzgün esnaf değiller kesinlikle. Tavırları ağızları çok kaba klasik keko galerici tavrı. Türkiyede Nasyonel , SS yeniköy motors dışında galeriden araba alınmaz.
    Bende aynı tavrı sezdim. Çok tok satıcı şeklinde takılıyorlar.

  6. #16
    Senior Member bsaglam Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    07-Eylül-2014
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    235
    Bence Z4 35i yada tts bakin.


    Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
    2011 Audi TT Roadster 2.0 TFSI Stronic Quattro

  7. #17
    tolgasecki06
    Guest
    SS MOTORS 2010 INFINITI G 37 S - SPOR EGZOZ-NAVİGASYON-BOSE-BAYİ
    İlan No: 271579991
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71579991/detay




    Daha yeni, performanslı ve ekonomik düşünebilirsiniz bence


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #18
    Member Ilhancag Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    20-Aralık-2013
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    57
    Alıntı tolgasecki06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    SS MOTORS 2010 INFINITI G 37 S - SPOR EGZOZ-NAVİGASYON-BOSE-BAYİ
    İlan No: 271579991
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71579991/detay




    Daha yeni, performanslı ve ekonomik düşünebilirsiniz bence


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Haydaa bu arabanın sesine hastayım ben... Olabilir valla hiç düşünmemiştim..

  9. #19
    tolgasecki06
    Guest
    AUTOSTORE 2010 INFINITI G 37S COUPE-BAYİ ÇIKIŞLI-BOYASIZ
    İlan No: 271473965
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71473965/detay

    Aynı araç


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #20
    Senior Member Yigit911 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    21-Mayıs-2008
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    7,652
    Alıntı HaKoTT Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yiğit almanya da 1 milyon km yapan araba binlerce varda , almanya da ne istanbulda ki trafik var , ne çukuru hendeği kasisi var , e üstüne bide alman mühendisliği ustası var. 100 bini geçen çoğu 2.7 veya 3.6 lık makine yağ yakıyor cayır cayır bakımsızlıktan , yanlış kullanımdan, zamanında çok araştırdım bu araçları. Şanzıman taş gibi ona bi lafım yok.
    Abi s lerin makina saglam 2.7 lerin bazilarinda yag yakma sikintisi var. S lerin makina carrera makinasi sikinti yok onlarda

    Alıntı Ilhancag Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam piyasaya nasıl bukadar hakimsin bilemiyorum ama, aynen o. Dün bakmaya gittim arabaya... Renk yıkılıyor....... Efsane güzel bir renk. Beni oraya kadar getirtti, sonra da aracın anahtarı yok 1-2 saat beklemen gerek dedi. Tabiki beklemedim. Düz yaparsın bende bu arabayı alırım dedim. Kesinlikle inmem, alıcısı var bu hafta içi gelip alacak zaten fln gibi bir tavır takındı. (klasik galerici ağzı ile adamın 7 ceddini tanıttı bana yok dericiymiş, ankaralıymış eskiden m3'ü varmış etc. ) tabi gerçek olabilir bilemeyiz
    Ss te bitane gri var gidin ona bakin 52 euro yaziyor sanirim. 47-48 e biter o is. Sinan abi size prensesim dedigi anda bittiniz

    Piyasaya hakimim cunku bu piyasada buyudum gibi birsey bu araclarin incigini biliyorum. Eger baktirmaya iciniz cok rahat etmesini istiyorsaniz Esmotora getirin size herseyini cikartiriz

    G 37 leri gecin hemen bakmayin bile ölü araclar onlar masrafi fena. Amerikadan ithal zaten hepsi

    Bayi cikisli yazmis ama 2010 yilinda bayraktar lar infinitiyi daha getirmemisti. Palavra