1. #1
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    21-Mart-2016
    Nerden
    Zonguldak
    Mesaj
    6
    Merhaba arkadaşlar aracım seyir halindeyken akü ışığı yaktı akünün zayıfladığı ni mi gösteriyor yoksa başka bir arızaya işaretmidir?m.jpg

  2. #2
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Kasım-2011
    Nerden
    Istanbul-İstinye
    Mesaj
    6,054
    Alıntı m.i Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar aracım seyir halindeyken akü ışığı yaktı akünün zayıfladığı ni mi gösteriyor yoksa başka bir arızaya işaretmidir?Eklenti 16576
    Şarj dinamosunda sıkıntı var
    Yıldız'a adanmış bir hayat Hidden Content

  3. #3
    Member OzgurTurk Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    03-Ekim-2014
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    37
    Şarj dinamosunun kayışıda kopmuş olabilir

  4. #4
    Member
    Üyelik Tarihi
    20-Aralık-2015
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    63
    sen götürme aracı hareket ettirme şarj dinamosu şarj etmemesi bitmesi durumunda araba gazdan ayağını çekince stop etme riski var başıma gelmişti bu stop etme olayı hocam riske atma canını çekici çağır alsın arabayı o götürsün. bi anda şok olursun soğukkanlı olamazsın stop edince frene basayım dersin ama kitler herşeyi eğer yavaş giderim dersen ayağın hep gazda olsun 1500 devirde git hep o şekilde stop etmez akü bitse bile ama dediğim gibi hocam tedbir olarak çekici çağır sen o götürsün arabayı servise.

    birde hocam sen illa ben giderim götürürüm diyorsan hiç bir elektronik cihazı açma arabada sadece motor çalışsın (far açma, cam açma, klima açma)

    hocam bir de senin araçta galiba yazılım var stage 2. normal stock haldeyken yaptı mı hiç bunu? aracın motor beyni çalışma prensibinde yüksek güç üretmek için bujilerin ısınması vs yanmanın daha çok olması için gerekli elektriği çekince akün ve şarj dinamon kaldıramamış olabilir bi noktadan sonra. ona da baktır derim bence eğer yazılımdan önce stock haldeyken böyle bişey başına gelmediyse. saygılar...

  5. #5
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    23-Temmuz-2015
    Nerden
    Gaziantep
    Mesaj
    15
    geçen ay benim de yandı,bildiğin aküsü bitmiş,yeni akü ile değiştirdim hatta bir kaç binmek zorunda kaldım öylece.

  6. #6
    Member masserata Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    13-Mayıs-2014
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    97
    Alıntı tmcgarnett Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sen götürme aracı hareket ettirme şarj dinamosu şarj etmemesi bitmesi durumunda araba gazdan ayağını çekince stop etme riski var başıma gelmişti bu stop etme olayı hocam riske atma canını çekici çağır alsın arabayı o götürsün. bi anda şok olursun soğukkanlı olamazsın stop edince frene basayım dersin ama kitler herşeyi eğer yavaş giderim dersen ayağın hep gazda olsun 1500 devirde git hep o şekilde stop etmez akü bitse bile ama dediğim gibi hocam tedbir olarak çekici çağır sen o götürsün arabayı servise.

    birde hocam sen illa ben giderim götürürüm diyorsan hiç bir elektronik cihazı açma arabada sadece motor çalışsın (far açma, cam açma, klima açma)

    hocam bir de senin araçta galiba yazılım var stage 2. normal stock haldeyken yaptı mı hiç bunu? aracın motor beyni çalışma prensibinde yüksek güç üretmek için bujilerin ısınması vs yanmanın daha çok olması için gerekli elektriği çekince akün ve şarj dinamon kaldıramamış olabilir bi noktadan sonra. ona da baktır derim bence eğer yazılımdan önce stock haldeyken böyle bişey başına gelmediyse. saygılar...
    Tavsiyeler güzel ama alternatör hiç şarj etmiyor ve sürüş sırasında akü tamamen deşarj olursa gaza basmanın bir anlamı yok. Ne yaparsan yap motor stop edecektir.
    gönül ota konmuş, bok şok!

  7. #7
    Member
    Üyelik Tarihi
    20-Aralık-2015
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    63
    Alıntı masserata Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Tavsiyeler güzel ama alternatör hiç şarj etmiyor ve sürüş sırasında akü tamamen deşarj olursa gaza basmanın bir anlamı yok. Ne yaparsan yap motor stop edecektir.
    hocam valla benim bildiğim akünün içindekiyle biraz gidebiliyorsun ve alternatör çalışmasada arada tepkisiz olarak direk motor gücüyle aküye biraz olsun destek oluyor yani benim bildiğim böyleydi ve benim başıma gelmişti bu gazdan çekince arabadaki herşey bi anda kapandı hız devir göstergesi bile ,sonra basınca gaza tekrar geri geldi ama o an hakkaten soğukkanlı olmasam sakatlık çıkardı. ama @m.i arkadaşımız çekici çağırması en temizi. bu arada herhangi bir gelişme var @m.i ? herhangi bir işlem vs yaptın mı konu ile alakalı? rica etsem bilgi verebilir misin?
    Audi A4 B5 1.8T Quattro 97

  8. #8
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    06-Ocak-2016
    Nerden
    çanakkale
    Mesaj
    9
    Alternator calismadigi muddetce aku bittiginde araba istop eder ve oylece kalir. Gaz basmaniz vs durumunda hic bir sekilde sarj olmaz. Zaten bu durumda arabayida bi daha calistiramazsiniz.

    SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  9. #9
    Member
    Üyelik Tarihi
    20-Aralık-2015
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    63
    o zaman benim başıma gelen neydi hocam? iyice tırstım şuanda valla 2 sene de 1 akü değiştircem herhalde bu psikoloji ile. çünkü o an aklıma gelince bi ürperme geliyor bana.
    Audi A4 B5 1.8T Quattro 97