1. #11
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    24-Nisan-2013
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    842
    Geçmiş olsun, fakat kendi gözlemim şu nedense hep audide oluyor bu sıkıntılar. Ya da ben öyle denk geliyorum hiç bmw veya mercedeste en azından bu forumda görmedim ben aracından sıkıntı yaşayanı. Konu hakkında malesef bilgim olmadığı için bişey diyemiyorum.
    Eski kullanıcı adı: TribalEnfenksiyon

  2. #12
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    31-Aralık-2015
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    29
    Alıntı Juju Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aracta triger zincir var ve 90.000km siniri yok. Bakalim biraz daha bozulsun birakicam incelicekler mi ne yapicaklar.. Seat forumlarinda ozellikle leonlarda baya bu sorunu yasayan mevcut.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    90.000 km yi örnek olarak verdim yani pompanın kolay arızalanacak bi parça olmadığını ifade etmeye çalıştım.Esas dikkat çekmek istediğim nokta pompaya hareket veren sistem, arızayı orada aramak lazım.İnşallah kısa zamanda sıkıntı çözülür

  3. #13
    Senior Member Juju Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    27-Aralık-2012
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    2,149
    Alıntı balaban75 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    90.000 km yi örnek olarak verdim yani pompanın kolay arızalanacak bi parça olmadığını ifade etmeye çalıştım.Esas dikkat çekmek istediğim nokta pompaya hareket veren sistem, arızayı orada aramak lazım.İnşallah kısa zamanda sıkıntı çözülür
    Ya internette ayni sorunu yasayan o kadar cok insan var ki hepimizin mi pompaya hareket veren sisteminde sorun var ? Basta 23 sonra 6 sonra 7 sonra 12 bin km de bozulmasi ne kadar mantikli? Audi bir daha kapima koymam bitmistir artik


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    eski kullanıcı adı Golgeoyunu03Hidden Content

  4. #14
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    31-Aralık-2015
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    29
    Alıntı Juju Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ya internette ayni sorunu yasayan o kadar cok insan var ki hepimizin mi pompaya hareket veren sisteminde sorun var ? Basta 23 sonra 6 sonra 7 sonra 12 bin km de bozulmasi ne kadar mantikli? Audi bir daha kapima koymam bitmistir artik


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Araç dediğimiz şey mekanik parçalar bütünü en lüx markada bile sorun oluyor .Sorunsuz araç yoktur, sorun çözemeyen servis-usta vardır

  5. #15
    Senior Member Juju Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    27-Aralık-2012
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    2,149
    Alıntı balaban75 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Araç dediğimiz şey mekanik parçalar bütünü en lüx markada bile sorun oluyor .Sorunsuz araç yoktur, sorun çözemeyen servis-usta vardır
    Sorunu cozemeyen Audi Turkiye var anca gecici cozerler zaten..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    eski kullanıcı adı Golgeoyunu03Hidden Content