1. #1
    Senior Member FatihDemirel Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    17-Ekim-2010
    Nerden
    İstanbul-Bursa
    Mesaj
    1,722
    Arkadaşlar merhaba,
    Çinden getiriyorum bu cihazdan 20-25 gün içerisinde elimde olacak. İstanbuldan almak isteyen arkadaşlarım İkitelliden scooteri görerek alabilir. Siyah, beyaz, kırmızı ve mavi renkleri mecvut olacak. Görsellerini ve bilgilerini ekliyorum. Pili Samsung dur. Fiyat 1500 TL. Saygılarımla,

    Özellikler:

    Net Ağırlık 10kg
    Maks Hız 10 km/h
    Maks Yük 100 kg
    Maks Mesefe 10 km
    Maks Tırmanma Açısı 20o
    Min Dönme Yarıçapı 0o
    Güç 500W-800W
    Şarj Süresi 1-2 saat
    Şerj Başına Menzil 20-30km
    Şarj Gerekleri 100-240V50/60hz
    Motor Güçü 350W*2
    Boyutlar 584*186*178
    Pedal Yüksekliği 100mm
    Teker Boyu 170mm
    Şasi 30mm


    Açıklama
    1. Renkler: Siyah, Beyaz, Mavi, Kırmızı
    2. Teker Tipi: Şişme tekerler
    3. Li-ion pil 36V, 4.4AH
    4. Depolama sıcaklığı (-2050°)
    5. Şarj sıcaklığı (-15°50°)
    6. Kullanım Sıcaklığı (-1550°)
    7. Su ve toz geçirmezlik sınıfı IP54
    8. Menzil 1520km




    Eski Kullanıcı adı:16BFD97

  2. #2
    Senior Member yangıncı Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    21-Ekim-2008
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    108
    Hayırlı satışlar.Kullanışı biraz zor.Güzel kar marjı bu arada

  3. #3
    Senior Member Omercan Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    27-Ocak-2013
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    1,645
    Hayırlı satışlar abi
    Son düzenleyen Omercan, 02-Aralık-2015 saat 00:15.
    Mercedes Benz 500SE-1987
    BMW 3.25i-1993
    Audi A3-2012

  4. #4
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    09-Haziran-2009
    Nerden
    Chicago
    Mesaj
    27
    Fiyat Tr icin fena degil , cunku insanlar inanilmaz fiyatlar istiyorlar yeni ve populer urun oldugu icin. Ama tabi asil fiyatlari cok daha ucuz aslinda

  5. #5
    Senior Member ItaLioNStaLLioN Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    03-Ağustos-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1,253
    en mantikli olani getirtmissiniz,pili samsung olmayanlarda sikinti varmis,hayirli satislar @Fatihdemirel
    Çocuklar inanın,inanın çocuklar
    Güzel günler göreceğiz güneşli günler...

  6. #6
    Senior Member hero4 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Mart-2011
    Nerden
    İstanbul-Bahçeşehir
    Mesaj
    2,951
    Burda arkadasin kar marjinin konusulmasinin etik olmadigini dusunuyorum + potansiyel alicilari kotu etkiler

    Hayirli satislar bu arada

  7. #7
    Senior Member EB710 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    27-Şubat-2015
    Nerden
    Kayseri
    Mesaj
    1,358
    Max yük 100kg olmayaydı iyiydi Hayırlı satışlar...
    •M. Enes Buyukkilic•

    BMW F20 ///M | Audi A6 3.0 TDI Quattro | Audi Q3 2.0 TDI Quattro

  8. #8
    Senior Member FatihDemirel Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    17-Ekim-2010
    Nerden
    İstanbul-Bursa
    Mesaj
    1,722
    Teşekkürler arkadaşlar. @hero4 sağlık olsun anılcım sıkıntı yok


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Eski Kullanıcı adı:16BFD97

  9. #9
    Senior Member Omercan Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    27-Ocak-2013
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    1,645
    Alıntı FatihDemirel Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Teşekkürler arkadaşlar. @hero4 sağlık olsun anılcım sıkıntı yok


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Abi konu senin miydi valla görmedim başka bişey yazıyodu yahu amerikada bi kullanmıştım da ilk bi maymun ediyo sonra inmek istemiyosun


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Mercedes Benz 500SE-1987
    BMW 3.25i-1993
    Audi A3-2012

  10. #10
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Kasım-2011
    Nerden
    Istanbul-İstinye
    Mesaj
    6,057
    Fatihcim hayırlı satışlar. Biz de aldık bir tane geçen hafta, amazon'dan.
    Yıldız'a adanmış bir hayat Hidden Content