1. #51
    Senior Member levent-- Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    04-Ocak-2010
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    2,654
    Alıntı summit Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hakan abi c180 motoru asiri iyi degil ama 1.4 a4 ten daha performansli degerlere bakarsak arkadan itis cabasi Ki bunun daha stronic faktoru var.



    M paket 320d ne kadar? C200 AMG dizeli 165 bin tl ye veriyorlar. 320i m zaten 145-155 arasi

    @levent-- Eski c sahibi olarak neden yeni c yi kotulemen gerekir? Artniyet yok cidden anlamadim
    Genelde öyledir ya Bizim kasa daha iyi yeni kasada bozdular eski tadı yok fln derler

  2. #52
    Senior Member summit Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Nisan-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    5,707
    Alıntı levent-- Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Genelde öyledir ya Bizim kasa daha iyi yeni kasada bozdular eski tadı yok fln derler
    Haha anladim simdi w204 u sifir olarak piyasaya surseler hic siritmaz yine satar valla.

  3. #53
    Senior Member HaKoTT Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    01-Kasım-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    4,641
    Dorukcum bana göre mercedes motor işinde biraz geriden gidiyor , biraz fazla sağlamcı olmalarından bence, patlayan çatlayan motorlardansa istikrarı korudukları motorlardan gitmeyi tercih ediyorlar.

    Yoksa muadillerine baktığımıza , 1.4 tfsi , BMW nin 1.6 twinchargeri 1.6 mercedesin turbosundan çok daha verimli ve teknolojikler. Aktarma olarak bence Fayda/performans dengesi olarak bmw nin 8 ilerisi derim. Hem sağlam hem işlevsel.
    TT

  4. #54
    Senior Member summit Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Nisan-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    5,707
    Alıntı HaKoTT Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Dorukcum bana göre mercedes motor işinde biraz geriden gidiyor , biraz fazla sağlamcı olmalarından bence, patlayan çatlayan motorlardansa istikrarı korudukları motorlardan gitmeyi tercih ediyorlar.

    Yoksa muadillerine baktığımıza , 1.4 tfsi , BMW nin 1.6 twinchargeri 1.6 mercedesin turbosundan çok daha verimli ve teknolojikler. Aktarma olarak bence Fayda/performans dengesi olarak bmw nin 8 ilerisi derim. Hem sağlam hem işlevsel.
    Abi geriden gelmiyor aslinda dedigin gibi fazla saglamcilar buda onlarin tarzi Yoksa paganiye motor veriyorlar Turkiye sartlarinda zaten yuksek hacim alamiyoruz dedigin gibi BMW digerlerine gore bir gomlek ustun o konuda. Onu inkar etmiyorum ben. Zaten 1.4 a4 le karsilastirdim c180 i.

  5. #55
    Senior Member HaKoTT Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    01-Kasım-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    4,641
    geriden gidiyor derken zaten onu kastettim bende , yoksa bugattinin motoru da AMG
    TT

  6. #56
    Senior Member summit Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Nisan-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    5,707
    Alıntı HaKoTT Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    geriden gidiyor derken zaten onu kastettim bende , yoksa bugattinin motoru da AMG
    Bugatti bildigin iki tane v8 tfsi in yanyana konulmus hali abi sanzimanda stronic

  7. #57
    Senior Member HaKoTT Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    01-Kasım-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    4,641
    Alıntı summit Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bugatti bildigin iki tane v8 tfsi in yanyana konulmus hali abi sanzimanda stronic
    hızlı gidenlerin bitanesi amg olması lazım nat geo da izlemiştim, könisegg olabilir o zaman oruç başıma vurdu Doğru bugatti VAG niye amg koysun haha
    TT

  8. #58
    Senior Member summit Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Nisan-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    5,707
    Alıntı HaKoTT Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hızlı gidenlerin bitanesi amg olması lazım nat geo da izlemiştim, könisegg olabilir o zaman oruç başıma vurdu Doğru bugatti VAG niye amg koysun haha
    Haha abi paganiden eminim ama buyuk ihtimal koenigsegg de amgydi.

  9. #59
    Senior Member CayenneS Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    26-Aralık-2012
    Nerden
    İstanbul/Kayseri
    Mesaj
    911
    3.16i E180 ve C180 araçlarımız var şuan 3.16i cidden çok hızlı ve atik yani 3.16 ile 210 a geldiğim yolda C180 185 falan E180 de 175-180 civarı hıza ulaşabiliyor. BMW cidden motor işini çok iyi yapıyor performanslı motorları oluyor ve sağlam ama konfor sıfır.
    The best or nothing.//
    Hidden Content

  10. #60
    Senior Member summit Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Nisan-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    5,707
    Alıntı CayenneS Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    3.16i E180 ve C180 araçlarımız var şuan 3.16i cidden çok hızlı ve atik yani 3.16 ile 210 a geldiğim yolda C180 185 falan E180 de 175-180 civarı hıza ulaşabiliyor. BMW cidden motor işini çok iyi yapıyor performanslı motorları oluyor ve sağlam ama konfor sıfır.
    Orda bi yanlis var bende 316 kullandim c180 den net daha kotu gidiyor. 320i ise c den daha iyi.