1. #7531
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Kasım-2011
    Nerden
    Istanbul-İstinye
    Mesaj
    6,054
    Alıntı Keremberkevural Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Resmi incelemeden beğenmişim sonra beğendiklerime bakarken ne güzel arabaymış dedim baktım sonra "aa bu levent abinin arabası" dedim maşallah ne güzel parlamış sanki resim türkiyede değil de monte carlo da çekilmiş gibi araba o kadar değiştirmiş @Monza
    Veysel kardeşim 2 x Ultimate Şampuan geçti, ben kuruladım.



    Buna ne dersiniz?
    Yıldız'a adanmış bir hayat Hidden Content

  2. #7532
    Senior Member ingolstadt Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    08-Aralık-2010
    Nerden
    Avusturya
    Mesaj
    4,707
    Maşallah CLS'e Levent abii nazar değmesin, Anıl cok haklı, insan birden böyle bir şaheseri görünce çarpıntı oluyo kalpte
    Vatan sevgisi imandandir. H.z. Muhammed(Sav)

  3. #7533
    Senior Member hero4 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Mart-2011
    Nerden
    İstanbul-Bahçeşehir
    Mesaj
    2,950
    Alıntı Monza Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Veysel kardeşim 2 x Ultimate Şampuan geçti, ben kuruladım.



    Buna ne dersiniz?
    Dil altı hapı arıyorum abi evde....

    Bu canavar kimin abi?

  4. #7534
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Kasım-2011
    Nerden
    Istanbul-İstinye
    Mesaj
    6,054
    Alıntı hero4 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Dil altı hapı arıyorum abi evde....

    Bu canavar kimin abi?
    Güzel makina di mi? Spoiler ve etekler carbonfiber, içi tek renk bordo....

    Bi tanıdık yeni almış, geçen hafta gördüm. Sizlerle paylaşayım dedim.
    Yıldız'a adanmış bir hayat Hidden Content

  5. #7535
    Senior Member omerfaruk_ua Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    07-Aralık-2010
    Nerden
    Bahçeşehir
    Mesaj
    3,912
    Alıntı Monza Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Güzel makina di mi? Spoiler ve etekler carbonfiber, içi tek renk bordo....

    Bi tanıdık yeni almış, geçen hafta gördüm. Sizlerle paylaşayım dedim.
    Abi cok yakin bir tanidik heralde...
    Audi A1 1.6 TDI S-Tronic - Scuba Blue
    HR Springs + Bilstein B8 shocks - Custom diffuser - TFSI Look exhaust - Piano Black 17" wheels - Piano Black details - K&N air filter - RSA Remap - 34 VZ 6243
    Lock and loaded Hidden Content

  6. #7536
    Senior Member hero4 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Mart-2011
    Nerden
    İstanbul-Bahçeşehir
    Mesaj
    2,950
    Alıntı Monza Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Güzel makina di mi? Spoiler ve etekler carbonfiber, içi tek renk bordo....

    Bi tanıdık yeni almış, geçen hafta gördüm. Sizlerle paylaşayım dedim.

  7. #7537
    Senior Member summit Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Nisan-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    5,707
    Levent abi bu nedir masAllah, fotografi gorunce bende bi ufak capli sok yasadim. Boyle beklemiyordum

  8. #7538
    Senior Member akın35 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    03-Ekim-2012
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    1,484
    @monza levent abi uykumuzu açtın gece gece

  9. #7539
    Senior Member FatihDemirel Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    17-Ekim-2010
    Nerden
    İstanbul-Bursa
    Mesaj
    1,722
    @monza levent abi maşallah gerçekten bir de sesini duysak canavarın
    Eski Kullanıcı adı:16BFD97

  10. #7540
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Kasım-2011
    Nerden
    Istanbul-İstinye
    Mesaj
    6,054
    Alıntı ingolstadt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Maşallah CLS'e Levent abii nazar değmesin, Anıl cok haklı, insan birden böyle bir şaheseri görünce çarpıntı oluyo kalpte
    Amin, İsmailcim. Allah hepimizi nazarlardan saklasın.

    Alıntı summit Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Levent abi bu nedir masAllah, fotografi gorunce bende bi ufak capli sok yasadim. Boyle beklemiyordum

    Finallerden sonra gezeriz.

    Alıntı akın35 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    @monza levent abi uykumuzu açtın gece gece

    Vallahi benim bir suçum yok, hepsi Kerem'in yüzünden...

    Alıntı FatihDemirel Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    @monza levent abi maşallah gerçekten bir de sesini duysak canavarın

    Öyle fazla bir ses yok

    @hero4 : cidden alemsin...
    Seni de en çok çeken şey motorun sesi mi, dalgayı köpürtmesi mi?
    Son düzenleyen Monza, 02-Haziran-2015 saat 07:28.
    Yıldız'a adanmış bir hayat Hidden Content