1. #12361
    Senior Member Emre52 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    04-Ocak-2011
    Nerden
    Ordu
    Mesaj
    951
    Kışlık jantlar çok daha güzel bence...Güle güle kullanın...

  2. #12362
    Senior Member Kürşat Turan Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Eylül-2014
    Nerden
    ısparta
    Mesaj
    616
    @EB710 hayırlı olsun kardeşim, çok güzel olmuş yakismis.

    In God we trust...
    Senaryoyu ben yazarım, figüranlar oynar...

  3. #12363
    Senior Member berkaym Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Eylül-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1,260
    Alıntı EB710 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Kampanyaya uyduk kışlıkları çektik. Bundan sonra böyleyiz

    Before:


    After:
    Arkadaşımın 1'inede bu takımı aldık en güzeli bu bence oda yazlık olarak devam edicek hayırlı olsun

  4. #12364
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    10-Haziran-2008
    Nerden
    Ayvalık-Rize/İST
    Mesaj
    5,123
    @EB710
    Maaşallah gayet yakışıklı oldu.Cezası neoldu?
    (ek)sh

  5. #12365
    Senior Member EB710 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    27-Şubat-2015
    Nerden
    Kayseri
    Mesaj
    1,358
    @Emre52 Çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun sizlerden bunu duydukça daha da içime siniyor...

    @Kürşat Turan Abi çok sağol teşekkür ederim. Gene duramadım...

    @berkaym Teşekkür ederim. Pek fazla seçenek yok gerçekten en mantıklı kombin bu olsa gerek Ben de yazın devam etmek istediğimden 18" olsun dedim. Bir seçenek daha vardı benim mevcutlara çok benziyordu ve baya karışık bir modeldi. O sebepten tercih etmedim.


    @eksh Erol abi çok teşekkür ediyorum. Hafif ilave bir iskonto ile yaklaşık 4 lirayı buldu cezamız Eski 16'lıklara lastik ve sensör alsaydım 2 lirayı bulacaktı masraf ve çirkinliği de yanımıza kâr kalacaktı Şimdi en azından yazlı kışlı yakışıklı orijinal bir jantımız oldu
    •M. Enes Buyukkilic•

    BMW F20 ///M | Audi A6 3.0 TDI Quattro | Audi Q3 2.0 TDI Quattro

  6. #12366
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    10-Haziran-2008
    Nerden
    Ayvalık-Rize/İST
    Mesaj
    5,123
    @EB710
    Bence fiyatı çok makul,yakışıklılığıda cabası.
    O değilde kar lastiğini bahane edip diyorum acaba bende mi diyorum...
    (ek)sh

  7. #12367
    Senior Member Yalçın Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    06-Şubat-2011
    Nerden
    Bahçeşehir
    Mesaj
    763
    @EB710 MaşAllah Enes çok yakışıklı oldu bence sen bir de buna alcantara koltuk aldınmı tamamen m paket oluyor cıkma falan denk getirirsen bir düşün bence
    8V A3 SPORTBACK '16 KIRMIZI

  8. #12368
    Senior Member EB710 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    27-Şubat-2015
    Nerden
    Kayseri
    Mesaj
    1,358
    @eksh Valla yeni 3'e de iyi olur abi şimdi Allah için Uyumsuzluk sorunu olmasaydı bu jant daha bi tatlı gelmişti ama F30 jantı olunca biraz iri kıyım kaldı bize Makyajlıda o renkte efsane durur muhtemelen benden söylemesi...


    @Yalçın Hahahah çok sağol Yalçıncım. Bugün M paket 120i'de oturdum bir süre ama o sırttaki ve beldeki kavrama hikayesine benim vücut sığmadı yani benim comfort koltuklar bana daha uygun. Ama kısmet olursa 1-2 sene sonra falan deri kaplama yapıp noktayı koyucam inşallah
    •M. Enes Buyukkilic•

    BMW F20 ///M | Audi A6 3.0 TDI Quattro | Audi Q3 2.0 TDI Quattro

  9. #12369
    Senior Member summit Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Nisan-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    5,707
    @EB710 Hayirli olsun Enes, orjinal candir.
    @eksh Erol abi gel alalim sanada, Enesin yolladigi jant senin renkle acayip olur.

  10. #12370
    Senior Member EB710 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    27-Şubat-2015
    Nerden
    Kayseri
    Mesaj
    1,358
    @summit Teşekkür ederim kardeşim aynen öyle.
    •M. Enes Buyukkilic•

    BMW F20 ///M | Audi A6 3.0 TDI Quattro | Audi Q3 2.0 TDI Quattro