1. #1011
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Kasım-2011
    Nerden
    Istanbul-İstinye
    Mesaj
    6,054
    Alıntı erdi_89 Demiş ki: Mesajı Görüntüle


    Sonunda halledildi Bugune kadar niye yaptirmamisim ben hay kafama ya
    Ne yaptırdınız?
    Yıldız'a adanmış bir hayat Hidden Content

  2. #1012
    Senior Member reno1965 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    19-Mart-2014
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    342
    Alıntı reckless Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    o kadar alçak olmasına rağmen böyleyse cidden marka önemli.

    Araç ciddi derecede alcak araba dönerken Ufacık gaz verince kayıyor esp yaniyo devreye girmiyo bile lastiklerdendir dedim araba zaten 45 binde lastikler takilali 5 bin km olmus güven vermedi araba hic

    Alıntı erdi_89 Demiş ki: Mesajı Görüntüle


    Sonunda halledildi Bugune kadar niye yaptirmamisim ben hay kafama ya

    Hayırlısı olsun yazılım galiba ? Kaç hp oldu araç kazasız belasız

  3. #1013
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    21-Kasım-2012
    Nerden
    Bahçeşehir
    Mesaj
    2,016
    Alıntı Monza Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ne yaptırdınız?
    Yazilim yapirdim abi.Sagolsun alperen kardesim cok yardimci oldu bana tesekkur ederim kendisine buradan tekrar

    @reno1965

    Evet hocam yazilim yaptirdim.105 hp 250 nm den 140 hp 280 nm oldu.Arac ciddi anlamda keyifli hale geldi kalkis olsun ara hizlanmalar olsun vs tesekkurler iyi dilekleriniz icin Amin cumlemizin insallah.

  4. #1014
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Kasım-2011
    Nerden
    Istanbul-İstinye
    Mesaj
    6,054
    Alıntı erdi_89 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yazilim yapirdim abi.Sagolsun alperen kardesim cok yardimci oldu bana tesekkur ederim kendisine buradan tekrar

    @reno1965

    Evet hocam yazilim yaptirdim.105 hp 250 nm den 140 hp 280 nm oldu.Arac ciddi anlamda keyifli hale geldi kalkis olsun ara hizlanmalar olsun vs tesekkurler iyi dilekleriniz icin Amin cumlemizin insallah.
    35 hp fark az değil, güle güle kullan, DSG kaldırır inşallah. Yoksa manuel şanjman mı var?
    Yıldız'a adanmış bir hayat Hidden Content

  5. #1015
    Senior Member reno1965 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    19-Mart-2014
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    342
    Alıntı Monza Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    35 hp fark az değil, güle güle kullan, DSG kaldırır inşallah. Yoksa manuel şanjman mı var?

    Bende onu dicektim abi dsg ise inşallah sorun çıkarmaz bira şans isi boyle seyler

  6. #1016
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    21-Kasım-2012
    Nerden
    Bahçeşehir
    Mesaj
    2,016
    Alıntı Monza Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    35 hp fark az değil, güle güle kullan, DSG kaldırır inşallah. Yoksa manuel şanjman mı var?
    @reno1965

    Dsg abi.Ins cikartmaz ama adam acik konustu o sanzukan bozulacak yaptirsanda yaptimasanda diye 100 tl ye silip sonra tekrar yukleniyormus.ins gerek kalamz tabi.

  7. #1017
    Senior Member smh25 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    30-Mart-2014
    Nerden
    İSTANBUL
    Mesaj
    2,627
    @erdi_89
    Hayirli olsunn bol gazlamalarr


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    34SMH25

  8. #1018
    Administrator Ertunc Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    02-Mayıs-2007
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    7,098
    Alıntı erdi_89 Demiş ki: Mesajı Görüntüle


    Sonunda halledildi Bugune kadar niye yaptirmamisim ben hay kafama ya

    Hayirli olsun Erdicim bol dip gazlamalar sanzimana ve turbona dikkat et


    • Trafik Hayattir !!!
    • ATAM İZİNDEYİZ !!!

  9. #1019
    Senior Member GU9595 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    18-Ekim-2013
    Nerden
    ISTANBUL
    Mesaj
    1,113



    Benim iPhone ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi

  10. #1020
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    21-Kasım-2012
    Nerden
    Bahçeşehir
    Mesaj
    2,016
    Alıntı Ertunc Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hayirli olsun Erdicim bol dip gazlamalar sanzimana ve turbona dikkat et


    • Trafik Hayattir !!!
    • ATAM İZİNDEYİZ !!!
    Tesekkur ederim abi.Artik surekli yagi kontrol ederim ve turboya daha fazla dikkat etmeliyim haklisin

    @semih

    Tesekkurler hocam.Valla araba kendine geldi ya