1. #21
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Kasım-2011
    Nerden
    Istanbul-İstinye
    Mesaj
    6,057
    Alıntı Omercan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben inanıyorum buna. Gençlerden ne koparsak kârdır gözüyle bakıyorlar Levent abi. Benim doğuşa gitmemle sizin gitmeniz bir değildir. Konuşma biçimi falan yerini tutmaz
    Cevdet kardeşimi gördüler öyle ful modifiye, 46 plaka, saf zannetttiler...
    Yıldız'a adanmış bir hayat Hidden Content

  2. #22
    Senior Member Cevdet Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    16-Aralık-2013
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    361
    Alıntı Monza Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Cevdet kardeşimi gördüler öyle ful modifiye, 46 plaka, saf zannetttiler...

    Aynen şerefsiz bana diyor ki ağrızali değilmiş benm parça bosa değişmiştiniz dediğimde senin arabada da baya birsey var yanlız diyip beni korkutacak güya o seni ilgilendirmez sen işine bak dedim


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Alıntı dentistserhat Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ne testi abi 65 km bildigin calisanlara servis yaptilar heralde ayip ya..

    Aynen birde baya gazlyarak test yapmışlar


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Alıntı Yigit911 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    senin arabayi baya baya kendi islerine kullanmislar abi


    Klavye araciliyla İphone dan yazildi...

    Bende oyle düşünüyorum buyuk ihtimal oyle karaktersiz insanlar


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    TC

  3. #23
    Senior Member akın35 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    03-Ekim-2012
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    1,484
    65 km tepe gaz kullandıklarına mı yanarsın arabanın 3 gün pisipisine yattığına mı yanarsın,bunlar tam ukala bide parayı iade etçeklermiş çok çok teşekkür etseydin keşke cevdet
    bu arada tavandaki yağ izi noldu detayalı iç temizlik isteseydin keşke?

  4. #24
    Senior Member barancagislar Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    09-Aralık-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1,034
    Arabayı komple yakıp yenisini satmaya çalışmamışlar en azından birde bardağın dolu tarafından bakmak lazım (!) çalışan parçayı çıkarıp yenisini takmak nasıl bir kazanma nasıl bir para hırsıdır anlam verebilmiş değilim


    Sent from my iPad using Tapatalk

  5. #25
    Senior Member Cevdet Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    16-Aralık-2013
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    361
    Alıntı akın35 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    65 km tepe gaz kullandıklarına mı yanarsın arabanın 3 gün pisipisine yattığına mı yanarsın,bunlar tam ukala bide parayı iade etçeklermiş çok çok teşekkür etseydin keşke cevdet
    bu arada tavandaki yağ izi noldu detayalı iç temizlik isteseydin keşke?
    Birde final haftasında oldu bu olay oda cok sinir bozucu Diğer bakımda halledeceklermiş dedim diger bakıma kadar ben öylemi gezecem ne sacmalıyorsun dedm ilk musait oldugunuzda gelin yaptıralım dediler başka yerde detaylı temizlik yaptırıp faturayımı götürsem onlara

    Alıntı barancagislar Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arabayı komple yakıp yenisini satmaya çalışmamışlar en azından birde bardağın dolu tarafından bakmak lazım (!) çalışan parçayı çıkarıp yenisini takmak nasıl bir kazanma nasıl bir para hırsıdır anlam verebilmiş değilim


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Para ihtiyacı var galiba doğusun %140 otv de yetmiyor

  6. #26
    Junior Member Bluetouch Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Mayıs-2014
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    7
    Bütün servisler aynı ki.Y.bosna Altur da öyle al birini vur ötekine...

  7. #27
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Kasım-2011
    Nerden
    Istanbul-İstinye
    Mesaj
    6,057
    Nosyonsuz herifler...
    Bence İstanbulda 2 tane VW servisi var, Maslak ve Acarlar
    Yıldız'a adanmış bir hayat Hidden Content

  8. #28
    Senior Member barancagislar Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    09-Aralık-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1,034
    @Monza abi Maslakta birtek kişiden memnun kaldım 40lı yaşlarda kel bir beyefendi gerçekten çok faydası dokundu bana gerek ilgi alaka gerekse fiyatta ama tek bir yanlışları oldu şu güne kadar annemin arabayı servise götürdüğümde motor kapağını çalmışlar sağolsun sonra o beyefendi yardımcı oldu yine(Ali'ydi galiba adı)

  9. #29
    Senior Member Yigit911 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    21-Mayıs-2008
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    7,652
    butun servis calısanlarını al kafalarını birbirine vur. Hepsi birbirinden beter. Birtek borusandaki benim mini nin işlerine bakan Umut bey var çok iyi insan arabada onca parca olmasına ragmen hic birsey soylemedi yetkililere.

    ne zaman basım sıkıssa danısıyorum cok yardımcı oluyor sagolsun. ama digerleri hepsi salak.

    Cevdet kardesim iyi arabanın motorunu kurcalamamıslar araba testte yansaydı nolcaktı? nediyceklerdi sizin yuzunuzdenmi?

  10. #30
    Senior Member SweetriderBerk Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    04-Mart-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    2,346
    Arkadaşlar ben hiç gitmedim bilmiyorum nasıldır fakat Çekmeköyde bir süredir yapım aşamasında olan Özön diye bir servis açıldı. Bilen eden var mıdır ?

    Bu arada Borusan'da ya da Kosifler'de test sürüşü için çıkartılan araba pert olmuştu kaza yapıp.. Ne olaylar var cidden ilginç ya Allah kimseye tecrübe ettirmesin.
    2013 BMW 116i White

    2012 Audi A3 Sportback 1.6TDI Scuba Blue