1. #21
    HaKo5
    Guest
    Bir mani olmassa şehir dışına çıkmassam her türlü ordayım

    Yanlız alperen senden kendin pişir kendin ye beklerdim mangal tabağı olmamış

  2. #22
    Senior Member terapati Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    17-Aralık-2012
    Nerden
    Göktürk, İstanbul
    Mesaj
    1,488
    18 Mayıs Pazar günü Ataşehir'de kalabalık bir aile buluşmasında olacağım için ekip gelmem mümkün değil malesef. Katılmayı çok isterdim. Artık bir dahaki sefere diyeceğim mecbur ama gönlüm sizle
    2012 Audi Q3 2.0 TDI Quattro

    2015 Audi S3 Sedan 2.0 TFSI Quattro

  3. #23
    Senior Member GU9595 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    18-Ekim-2013
    Nerden
    ISTANBUL
    Mesaj
    1,113
    Allah allah bulusmaya kimse gelmiyo 3 hafta sonrasinami yapsak 25 mayis gibi

  4. #24
    Senior Member AlpEren Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Nisan-2014
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    867
    Alıntı HaKo5 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bir mani olmassa şehir dışına çıkmassam her türlü ordayım

    Yanlız alperen senden kendin pişir kendin ye beklerdim mangal tabağı olmamış
    Abi isteyen kendi de getirebilir Tabak kucuk geldiyse abi biz kendimiz ayri yakalim mangalimizi

    Alıntı GU9595 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Allah allah bulusmaya kimse gelmiyo 3 hafta sonrasinami yapsak 25 mayis gibi
    Vallahi dogru diyorsun ismailim 25 i mi yapsak ?
    34TK7321
    34NNN78
    34JF2550

  5. #25
    HaKo5
    Guest
    Alıntı AlpEren Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Abi isteyen kendi de getirebilir Tabak kucuk geldiyse abi biz kendimiz ayri yakalim mangalimizi
    şimdi benim dilimden konuşmaya başladın kardeşim

  6. #26
    Senior Member AlpEren Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Nisan-2014
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    867
    Alıntı HaKo5 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    şimdi benim dilimden konuşmaya başladın kardeşim
    Tamamdir abi ozaman 1 masa kendimize kisi basi 1 er kilo etle mangal yapalim Meze falanda getirelimde o isin sonu pek hayirli degil gibi
    34TK7321
    34NNN78
    34JF2550

  7. #27
    Senior Member berkaym Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Eylül-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1,260
    18'inde sınav olmazsa gelirim bizim okulda haftasonu oluyo bu işler


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  8. #28
    Senior Member GU9595 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    18-Ekim-2013
    Nerden
    ISTANBUL
    Mesaj
    1,113
    Alıntı AlpEren Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Abi isteyen kendi de getirebilir Tabak kucuk geldiyse abi biz kendimiz ayri yakalim mangalimizi



    Vallahi dogru diyorsun ismailim 25 i mi yapsak ?
    Suana kadar en az 10 kisi olmamiz lazimdi herkesin sinavi minavi var @Ertunc abi sen nediyosun
    Son düzenleyen GU9595, 06-Mayıs-2014 saat 11:21.

  9. #29
    Senior Member Metin34 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    31-Ocak-2014
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    590
    Alıntı Yigit911 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    benim bu haftaya bagli eger cumartesi yagmur olmassa pist olursa gelirim ama olurda yagmur yagarsa haftaya ertelenir gelemem final var diyip gelmemek bahane bence kimse burda sabahtan aksama kadar ders calismiyordur. Yada ben herkesi kendim gibi saniyorum

    Son senem oldugu icin biraz kasmak zorundayim yoksa bende ders calisan bi tip degilimdir 4 yildir sinavdan 1 gun once calisarak mezun olcam o derece yani dicegim ozetle bahane degil

  10. #30
    Senior Member Cukumenjeros Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Ağustos-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    869
    Alıntı AlpEren Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Abi isteyen kendi de getirebilir Tabak kucuk geldiyse abi biz kendimiz ayri yakalim mangalimizi





    Vallahi dogru diyorsun ismailim 25 i mi yapsak ?

    Haziran başı yapalım herkesin okul bitmiş olur kalabalıkça buluşuruz