1. #1
    Senior Member AlpEren Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Nisan-2014
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    867
    Merhaba arkadaslar gecen gun @Ertunc abi ile konustuk hazir havalar guzellesmisken ve sicak olmamisken buyuk ve kapsamli bir bulusma yapalim dedik. Daha once arkadaslar mangal istemisti paintball diyen oldu.

    Onceki bulusma bahcesehirde olmustu bu seferkini polonezkoy tarafinda hem paintball hem mangal hemde arabalarimizi rahatca park edebilecegimiz rahat biryerde yapalim mi ? Bulusmayi es-kiz arkadas ve cocuklu yapalim mi gercekten bir TFSI ailesi olarak ?

    Gorusleriniz nelerdir ona gore mekan ve zaman arastirmasi yapip tekrardan bir konu acalim Diger bir opsiyon da Ankara-istanbul - bursa ortak bulusmasi olarak bolu - abant civarinda en buyuk turbofsi bulusmasi yapabiliriz. Organizasyon konusunda herseyi yapmaya haziriz Goruslerinizi paylasirsaniz cok mutlu olurum
    34TK7321
    34NNN78
    34JF2550

  2. #2
    Senior Member Komutan Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    03-Mayıs-2012
    Nerden
    istanbul - Çamlıca
    Mesaj
    410
    Çok güzel bir öneri...

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    2012 A6 2.0 TDI 177

  3. #3
    Senior Member terapati Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    17-Aralık-2012
    Nerden
    Göktürk, İstanbul
    Mesaj
    1,488
    Ertunç ile geçenlerde paintball + mangal konusunda konuşmuştuk ama büyük buluşma ve Abant daha çok ilgimi çekti sanki
    2012 Audi Q3 2.0 TDI Quattro

    2015 Audi S3 Sedan 2.0 TFSI Quattro

  4. #4
    Administrator Ertunc Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    02-Mayıs-2007
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    7,099
    Arkadaslar Final sinav donemi gelmeden netlestirelim diyoruz.
    TurboFSİ Haydi Bulusmaya


    • Trafik Hayattir !!!
    • ATAM İZİNDEYİZ !!!

  5. #5
    Senior Member Cukumenjeros Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Ağustos-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    869
    Finallerime denk gelmediği sürece heryere tamamım, hatta büyük buluşma fikri aklımı baya çeldi. Hangi tarih düşünüyorsun?

  6. #6
    Senior Member omco Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    26-Nisan-2014
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    1,084
    Büyük buluşma çok güzel olur. İstanbul'dan, Ankara'dan, Bursa'dan konvoy halinde gidilebilir. Çok güzel görüntüler çıkar

  7. #7
    Senior Member hero4 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Mart-2011
    Nerden
    İstanbul-Bahçeşehir
    Mesaj
    2,951
    Alıntı AlpEren Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaslar gecen gun @Ertunc abi ile konustuk hazir havalar guzellesmisken ve sicak olmamisken buyuk ve kapsamli bir bulusma yapalim dedik. Daha once arkadaslar mangal istemisti paintball diyen oldu.

    Onceki bulusma bahcesehirde olmustu bu seferkini polonezkoy tarafinda hem paintball hem mangal hemde arabalarimizi rahatca park edebilecegimiz rahat biryerde yapalim mi ? Bulusmayi es-kiz arkadas ve cocuklu yapalim mi gercekten bir TFSI ailesi olarak ?

    Gorusleriniz nelerdir ona gore mekan ve zaman arastirmasi yapip tekrardan bir konu acalim Diger bir opsiyon da Ankara-istanbul - bursa ortak bulusmasi olarak bolu - abant civarinda en buyuk turbofsi bulusmasi yapabiliriz. Organizasyon konusunda herseyi yapmaya haziriz Goruslerinizi paylasirsaniz cok mutlu olurum
    Bursa ve Ankaradaki üyeler eğer gelicez derlerse yani o taraftan 15-20 araba gelirse Abant bolu buluşması çok güzel olur. Polenezköyde mangal paintballda çok güzel ama mangalı bizim yapmamız lazım yoksa 5 kişi 55 kişiye servis yapar Kız arkadaş konusunda bence gerek yok yani sonuçta her buluşmaya yeni insanlar geliyo kimdir nedir bilmiyosun yani 100 kişi bişey yapmaz 1 öküz çıkar 1 hareket yapar buluşma meydan muharebesine döner. ve büyük buluşmalarda 40-50 araba oluyoruz o kadar erkeğin içine ben kız arkadaşımı sokmak istemem + abi panitball mangal diyosun kızlar ayak bağı olur ve sıkılırlar Sonuç olarak ben sap buluşması taraftarıyım Organizasyon kısmında bende elimden geleni yaparım.

    Tarih olarak sanırım 10-11 dimi @Erunc abi

  8. #8
    Senior Member GU9595 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    18-Ekim-2013
    Nerden
    ISTANBUL
    Mesaj
    1,113
    Alıntı hero4 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bursa ve Ankaradaki üyeler eğer gelicez derlerse yani o taraftan 15-20 araba gelirse Abant bolu buluşması çok güzel olur. Polenezköyde mangal paintballda çok güzel ama mangalı bizim yapmamız lazım yoksa 5 kişi 55 kişiye servis yapar Kız arkadaş konusunda bence gerek yok yani sonuçta her buluşmaya yeni insanlar geliyo kimdir nedir bilmiyosun yani 100 kişi bişey yapmaz 1 öküz çıkar 1 hareket yapar buluşma meydan muharebesine döner. ve büyük buluşmalarda 40-50 araba oluyoruz o kadar erkeğin içine ben kız arkadaşımı sokmak istemem + abi panitball mangal diyosun kızlar ayak bağı olur ve sıkılırlar Sonuç olarak ben sap buluşması taraftarıyım Organizasyon kısmında bende elimden geleni yaparım.

    Tarih olarak sanırım 10-11 dimi @Erunc abi
    Aynen cok guzel yazmissin zaten icimizde oyle surekli tanidigimiz ettigimiz insanlariz bi sikinti olmaz kiz arkadasi konusunda ama tanimadigimiz ilk defa gelicek olan insanlar var nedir ne degildir bilmiyoruz oyuzden bende kiz arkadasi kismina sicak bakmiyorum ama eger talep olursa ankaradan bursadan gelecekler olursa bi bolu abant guzel olabilir ozledik yahu bi bulusalim

  9. #9
    Junior Member 34CCC93 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Nisan-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    21
    Ben gelirim mike.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  10. #10
    Senior Member AlpEren Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Nisan-2014
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    867
    Tamamdir ozaman arkadaslar es konusunu atliyoruz yer ve mekan ankara ve bursa gurubundan gelecek haberlere gore pazar gunune kadar netlestirelim ozaman


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    34TK7321
    34NNN78
    34JF2550