1. #1
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Mart-2014
    Nerden
    vilnius
    Mesaj
    19
    arkadaşlar yeni arabamı aldım a8 w12 daha elime ulaşmadı gerçide ödemeleri yapıldı ortağım almanyada arabayı audi servisine götürdü baktırdı bütün bakımlarının olduğunu çok temiz araba olduğunu kazasız olduğunu söylemişler 14.500 € ya aldık 2004 model sorum şu yardımcı olursanız sevinirim olmazsanız canınız sağolsun 2014 vites panelini 2004 arabaya giydirebilirmiyiz ?

    birde neye dikkat etmem lazım arabada daha performansı yüksek olması için

  2. #2
    Senior Member hero4 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Mart-2011
    Nerden
    İstanbul-Bahçeşehir
    Mesaj
    2,950
    Alıntı sfenky Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar yeni arabamı aldım a8 w12 daha elime ulaşmadı gerçide ödemeleri yapıldı ortağım almanyada arabayı audi servisine götürdü baktırdı bütün bakımlarının olduğunu çok temiz araba olduğunu kazasız olduğunu söylemişler 14.500 € ya aldık 2004 model sorum şu yardımcı olursanız sevinirim olmazsanız canınız sağolsun 2014 vites panelini 2004 arabaya giydirebilirmiyiz ?

    birde neye dikkat etmem lazım arabada daha performansı yüksek olması için
    İlk 2 mesajınızdan zaten bu konunun gelceğini tahmin etmiştik

    Hayırlı olsun. Performansının yüksek olması için derken ne dediğinizi ben anlayamadım? Vites panelininde hiç uycağını sanmıyorum.

  3. #3
    Senior Member ingolstadt Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    08-Aralık-2010
    Nerden
    Avusturya
    Mesaj
    4,706
    Hayirli olsun arabaniz ancak anil kardesiminde soyledigi gibi viteslerin uyacagini sanmiyorum cunku kasa tamamen farkli ic konsol tamamen farkli.Belki imkansiz degildir ancak boyle bir degisim yapanda muhtemelen olmamistir.

    Samsung Galaxy S3
    Vatan sevgisi imandandir. H.z. Muhammed(Sav)

  4. #4
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Mart-2014
    Nerden
    vilnius
    Mesaj
    19
    anladım arkadaşlar çok teşekkür ederim nasıl arabalardan memnun musunuz ben kendim polonyada yaşıyorum arabanın sahibi yugoslav bir amcamız zevk için aldım 2005 yılında transporter filminden sonra üstüne mat yaptırmış beyaz üstü siyah audi servisine her km sinde götürmüş serviste karşıladılar diyor ortağım sanki araba satıldığı için moralleri bozuldu gibi oldular dedi valla merak ediyorum w12 nin verdiği keyif hiç bir arabada yok ona eminim hatta warshawaya arabayla geri dönücem 1000 km civari yağ filtre değişimi gerekiyor mu acaba merak ediyorum herşeyi sormak istiyorum aslında arkadaşlar ne yapmam gerekir arabaya ne ekletebilirim 2010 da alabilirdim ama 2004 2005 2006 kasalara karşı farklı bir sevgim var antalılmaz yaşanır derler ya o cinsten.

  5. #5
    Senior Member ingolstadt Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    08-Aralık-2010
    Nerden
    Avusturya
    Mesaj
    4,706
    Herseyden once size sunu tavsiye edeyim nacizane arabayi alirken kesinlikle servis kitabina aldanmayin gidin Dekra ya yada TÜV'e check yaptirin.Almanca ankauftest dedigonizde anlasilir turkce sanirim 101 nokta testi deniyo.
    Arabanin servis bakimlarini hangi serviste yapilmis sorgulatin,kesinlikle ve kesinlikle kaufvertrag dedikleri satiş aliş sözlesmesi yapin karsilikli imzalayin.
    Eger arabayi servisten degilde sahibinden aliyorsaniz cok dikkatli olun,Almanyada herturlu ückagit donuyor,yanlis anlamayin ben sadece size tavsiyede bulunuyorum km sine iyi baktirin.
    Sonucta polo corsa falan almiyorsunuz,A8L W12 aliyorsunuz.Tekrardan hayirli olsun umarim temiz cikar gule gule kullanirsiniz.

    Samsung Galaxy S3
    Vatan sevgisi imandandir. H.z. Muhammed(Sav)

  6. #6
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Mart-2014
    Nerden
    vilnius
    Mesaj
    19
    Alıntı ingolstadt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Herseyden once size sunu tavsiye edeyim nacizane arabayi alirken kesinlikle servis kitabina aldanmayin gidin Dekra ya yada TÜV'e check yaptirin.Almanca ankauftest dedigonizde anlasilir turkce sanirim 101 nokta testi deniyo.
    Arabanin servis bakimlarini hangi serviste yapilmis sorgulatin,kesinlikle ve kesinlikle kaufvertrag dedikleri satiş aliş sözlesmesi yapin karsilikli imzalayin.
    Eger arabayi servisten degilde sahibinden aliyorsaniz cok dikkatli olun,Almanyada herturlu ückagit donuyor,yanlis anlamayin ben sadece size tavsiyede bulunuyorum km sine iyi baktirin.
    Sonucta polo corsa falan almiyorsunuz,A8L W12 aliyorsunuz.Tekrardan hayirli olsun umarim temiz cikar gule gule kullanirsiniz.

    Samsung Galaxy S3
    servis bakımları auidinin kendi servisinde yapılmış bir numara vermiş ortağıma o numaradan herşeyi öğrenebilirsiniz demiş bilmiyorum artık ne numarası dediğiniz kulağıma küpe olsun tek tek o testleri yaptırayım çünkü 1000 1500 € fazla verip başka modelinide alabilirim ama araba güzel dedi o yüzden üstüne düştüm çokta temiz istiyorum arabayı ama sonuç itibariyle 10 yıllık araba ne kadar temiz olucak onuda bilmiyorum çok teşekkür ederim yarımlarınız için başka bilmem gereken ne var acaba ?

  7. #7
    Senior Member hero4 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Mart-2011
    Nerden
    İstanbul-Bahçeşehir
    Mesaj
    2,950
    Alıntı sfenky Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    servis bakımları auidinin kendi servisinde yapılmış bir numara vermiş ortağıma o numaradan herşeyi öğrenebilirsiniz demiş bilmiyorum artık ne numarası dediğiniz kulağıma küpe olsun tek tek o testleri yaptırayım çünkü 1000 1500 € fazla verip başka modelinide alabilirim ama araba güzel dedi o yüzden üstüne düştüm çokta temiz istiyorum arabayı ama sonuç itibariyle 10 yıllık araba ne kadar temiz olucak onuda bilmiyorum çok teşekkür ederim yarımlarınız için başka bilmem gereken ne var acaba ?
    Anladığım kadarıyla arabanın üstünde kaplama var. Geçmişini araştırırken biraz dikkatli olun çünkü kaplama üstünden bir parçanın boyalı olup olmadığını anlayamazsınız. Dışarda yaptırdıysada servis kayıtlarında çıkmıycaktır. Yağ vs gibi konularda zaten arabayı bi ustaya baktırdığınızda o size söyliycektir.

    Arabaya ne ekletebilirim konusu ise komple ayrı bi başlık =) Bence arabanızı bi alın sürün bi süre ondan sonra bunları düşünün. w12 motora her türlü yapılcak bişey bulunur bence

  8. #8
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    16-Mart-2014
    Nerden
    vilnius
    Mesaj
    19
    Alıntı hero4 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Anladığım kadarıyla arabanın üstünde kaplama var. Geçmişini araştırırken biraz dikkatli olun çünkü kaplama üstünden bir parçanın boyalı olup olmadığını anlayamazsınız. Dışarda yaptırdıysada servis kayıtlarında çıkmıycaktır. Yağ vs gibi konularda zaten arabayı bi ustaya baktırdığınızda o size söyliycektir.

    Arabaya ne ekletebilirim konusu ise komple ayrı bi başlık =) Bence arabanızı bi alın sürün bi süre ondan sonra bunları düşünün. w12 motora her türlü yapılcak bişey bulunur bence

    hero ağzından bal damlıyor heyecanlıyım valla uyuyamıyorum o kadar heyecanlıyım tabi hertürlü sokucam kontrole, yanlız kaplama sadece üstünde arabanın o yüzden onu da sorucam inşallah bişey çıkmaz alırım ortağım çok güzel diyor tertemiz ama görmeden bilemiyorum.
    Son düzenleyen sfenky, 04-Nisan-2014 saat 21:03.