1. #1
    34UY0043
    Guest
    Arkadaşlar Ertunç abi ile kış yaklaşıyor havalar soğumadan önümüzdeki 2-3 hafta içinde buluşma yapalım diye konuştuk.

    Buluşma organizasyonunu anadolu yakası gurubu olarak üstlendik. Tarih için fikirlerinizi verirseniz çoğunluğa uyan günü belirleyelim.

    Önceki buluşmanın avrupa yakasında olduğundan dolayı bunu da anadolu yakasında yapalım diye düşündük. Ataşehir civarında çok güzel yerler cafe-restaurantlar var sizlerinde önerisi varsa sizler de söyleyin lütfen ..

    İnşallah güzel bir buluşma yapacağız 2013 ü de kapatmış oluruz böylelikle


    Tarih: 15 Aralik Cumartesi 13:00
    Mekan: Atasehir Roberts Coffee

    Gelecek arkadaslar ismini listeye yazarsa seviniriz.
    Son düzenleyen Ertunc, 07-Aralık-2013 saat 00:27.

  2. #2
    HaKo5
    Guest
    haftasonu olsun da çalışanlar da gelebilsin,

  3. #3
    Senior Member SweetriderBerk Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    04-Mart-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    2,346
    Anadolu Yakası ise kesinlikle varım, buluşma için benim aklıma gelen en iyi Pendik sahilde Greenpark otelin önünde boş alan, pazar alanı zaten çok rahat bir buluşma olur.
    2013 BMW 116i White

    2012 Audi A3 Sportback 1.6TDI Scuba Blue

  4. #4
    34UY0043
    Guest
    Alıntı HaKo5 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    haftasonu olsun da çalışanlar da gelebilsin,
    Aynen abi haftasonu daha musait olur calisanlar icinde rahat dedigin gibi
    Alıntı SweetriderBerk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Anadolu Yakası ise kesinlikle varım, buluşma için benim aklıma gelen en iyi Pendik sahilde Greenpark otelin önünde boş alan, pazar alanı zaten çok rahat bir buluşma olur.
    Haftasonlari pazar kuruyorlar oraya cok zor olur orasi hafta icleri musait ama

  5. #5
    Senior Member SweetriderBerk Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    04-Mart-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    2,346
    Alıntı 34UY0043 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen abi haftasonu daha musait olur calisanlar icinde rahat dedigin gibi


    Haftasonlari pazar kuruyorlar oraya cok zor olur orasi hafta icleri musait ama

    Aaa doğru ya, evet zor olur o zaman, bana fark etmez ben gelirim nerde olursa
    2013 BMW 116i White

    2012 Audi A3 Sportback 1.6TDI Scuba Blue

  6. #6
    HaKo5
    Guest
    Dur yapma pendik falan büyükçekmece den bahçeşehirden gelecek insanlar var

    Ataşehir ya da Fenerbahçe kalamış tarafı uygun olur buluşma için. Bu arada umarım önümüzde ki hafta sonuna ayarlarsınız çünkü cuma günü yurt dışına çıkıcam kaçırırım buluşmayı :S

  7. #7
    Administrator Ertunc Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    02-Mayıs-2007
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    7,098
    Camlica cadde fenerbahce bulusma yerleri olabilir.


    • Trafik Hayattir !!!
    • ATAM İZİNDEYİZ !!!

  8. #8
    Senior Member BAB Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    29-Ocak-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    221
    Kalamis fenerbahceye ben de uyarim. Haftaya haftasonu olursa benim acimdan daha iyi olur


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi A1
    16BAB70

  9. #9
    Senior Member SweetriderBerk Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    04-Mart-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    2,346
    Kalamış ve Fener buluşmak için bence de iyi ortam da haftasonları yoğunluk oluyor biraz, yer bulabiliriz dimi ?
    2013 BMW 116i White

    2012 Audi A3 Sportback 1.6TDI Scuba Blue

  10. #10
    Senior Member GU9595 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    18-Ekim-2013
    Nerden
    ISTANBUL
    Mesaj
    1,113
    atasehir roberts olabilir otopark icinde rahat