Foruma hoşgeldiniz. Yaşadığınız olay çok üzücü, inşallah hukuk mücadelesini kazanırsınız.
Selamlar,
Yazdıklarımı her Audi sahibi yada sahip olmayı düşünenin okumasını isterdim.Elimden geldiğince çok insana ulaşmaya çalışacağım. 2011 Şubat ayında Doğuş Oto çıkışlı A5 2.0 Quattro Coupe aracıma kavuştum, araç neredeyse ful donanımlıdır, plakası 34 TU 4029'dur.Araç sırasıyla 28.06.2011 - 16.07.2011 - 25.12.2012 - 14.02.2013 tarihlerinde motorda şiddetli sarsıntı silkeleme ve gazdan kesme şikayetleri ile çekiciyle Doğuş Oto Kartal servisine çekilmiştir.Garanti süresi içerisinde meydana gelen bu arıza kaza tehlikesi atlatmama da neden olmuştur! Doğuş Oto Kartal ilk 3 arıza tespiti olarak 3. silindir ateşleme ve bobini gösterirken 4. arıza tespit raporuna da 4. silindiri sorunlu göstermiştir. Araç yoruma açık olmayacak şekilde "ayıplı ürün" olmasına , 4. kez aynı sorunla servise çekilmesine rağmen Doğuş Oto tarafından sorunlu olarak görülmemektedir.Garanti süresi dahilinde aynı arıza ile karşılaşılması durumunda tüketici hakları bizlere yani tüketiciye ürünün yenisini yada yenisinin bedelini talep etme hakkını vermiştir! Doğuş Oto pişkinlikle bu talebimi reddetmiştir.Hakkımı hukuk yoluyla aramak için gerekli çalışmayı yapıyorum, tüketici mahkemesinde davamı açacağım.Audi'den aldığım araç malesef sorunlu malesef bozuk çıkmış bunu 4 kez aynı sıkıntıyla beni yolda bırakarak göstermiştir.Ancak Doğuş Oto temsil ettiği markanın ve sattığı ürünün asla arkasında durmamış aksine umursamaz tavrıyla hakkımı bir nevi gasp etmiştir. İsteyenlere daha detaylı bilgi vermeyi isterim. benzeri durumlarda hakkınızı sonuna kadar aramanızı öneriyorum.Mahkeme süreci uzun sürecek diye hukuki haklarınızı aramaktan caymayın. Doğuş Oto tüketiciyi hiçe sayan bu tavrını tüketicinin haklarını aramaktan kaçınması sonucu alışkanlık haline getirmektedir...Süreç hakkında buradan bilgi vermeye devam edeceğim, saygılar
Foruma hoşgeldiniz. Yaşadığınız olay çok üzücü, inşallah hukuk mücadelesini kazanırsınız.
Araba işi gerçekten şans işi, ama Doğuş Oto' nun tutumu hiç hoşdeğil.
Audi Almanya' ya yazı yazılsa fark eder mi acaba?
Hoşbulduk ve çok teşekkürler...umuyorum sizin başınıza böyle bir olay gelmez ancak gelirse hakkınızı kesinlikle sonuna kadar caymadan arayın derim...
İşin aslı şans faktörünü ortadan kaldırmak için garanti kapsamında araç satın alıyoruz ama gelin görün ki bu garanti güvencesinin arkasında durmayan kurumlar olduğunda işin tadı kaçıyor...Almanya'ya mailimizi yazdık cevap bekliyoruz
silindir olayıda iyimiş gerçekten , 3 kere 3. silidirden git 4.de hoop 4. silindir arızalandıİnsanı göz göre göre keriz yerine koymakta buna denir heralde. Bu Doğuşun ilk vukuatı değil son da olmayacak bu gidişle. Çok geçmiş olsun umarım hakkınızı alırsınız.
TT
İnşallah çözersiniz sorunu Allah yardımcınız olsun gerçekten can sıkıcı bi durum 0 araba alıp üstüne devamlı arıza yapması insanı arabalardan soğutur.
Fatih bey öncelikle forumumuza hoş geldiniz, çok talihsiz bir olay yaşamışsınız. Tüketici haklarına göre garanti sürecinde kusurlu mal olması nedeniyle bir parçada arıza meydana gelir ve bu parçanın değişiminden sonra aynı parça tekrar arıza çıkarırsa, aldığınız ürünün yenisini isteme hakkınız oluyor, kesinlikle her türlü hukuki işleme başvurun yaptıkları terbiyesizlik yanlarına kalmasın. Hatalı mal üretilebilir doğal bir şey ama insanları aptal yerine koyup üstüne bir de pişkinlik yapmak hiç hoş değil.
Olmasaydın...Olmazdık...1881-193∞
Merhabalar,
Tahminen servis kayıtlarına farklı teknik açıklamalarla yansıtmışlardır.
Bir keresinde benzer bir durum oldu, teknik servis temsilcisi şekilden şekle girdi, imzalı kayıt vermedi, getirdiği kayıtları çöpe attı, vs.
Bende dalga mı geçiyorsunuz diye tartışma çıkarınca, o zamanki Doğuş Oto Audi Servisler müdürü Gündoğan beyle görüşmüştüm ve belgeleri almıştım.
İsmi konusunda emin değilim, belki hala aynı pozisyonda da olmayabilir.
Doğruyu söylemek gerekirse, tahminen başarısız olacaksınız. Davayı kazansanız bile, itiraz ederek, vs. işi yokuşa sürüyorlar.
Hatta ve hatta 2 tane bilirkişi, araç kusurlu demesine rağmen, Doğuş Oto 'yu haklı bulan "şerefli" hakimlerimiz var.
Türkiye 'de yargıya güvenen hata eder zatenFacebook sayfamızda ve sosyal medyada paylaşarak size yardımcı olmaya çalışacağım.
Geçmiş olsun bende de 2011 A4 1.8 Tfsi var ve tam tarif ettiğiniz gibi aynı sorunu bende geçtiğimiz kurban bayramında yaşadım. Öncelikle bujilerden ya da silindir ateşlemesinden dediler fakat bujiler değişmesine ragmen araç sarsılmaya ve motor arıza ışığı yanıp sönmeye devam etti. Lakin hızı düşürünce veya gazdan ayağınızı çekince araç normale dönüyordu.
Tekrar servise götürdüğümde silindir kapakları açılarak yanımda silindirlere kamera yardımı ile bakıldı ve bende şahit oldum ki silindirlerin üstü ay yüzeyi gibi krater halindeydi. Bunun nedeninin aldığım benzinden olabiliceğini söylediler (aracı aldığım günden beri 97 oktan kullanıyorum) ama ben pek imkan vermedim. Sonuç olarak 9000 lira masraf çıkardılar üstelik motor garantimde bitmişti ancak aracımı sürekli doğuş yetkili servisine götürdüğüm için "iyi niyet garantisi" kapsamına aldılar ve 1000 liraya aracımı tamir ettiler.
Açıkcası böyle bi indirimden sonra pek bu işin peşinede düşmedim.