1. #51
    Senior Member fnrlysf Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    07-Ekim-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    829
    Arkadaşlar bugun Alp abiyle beraber mekana gittik sahibiyle görüştük..Kendisinin de eski model bir Audisi varmış ve bizden üyelik istedi Ancak araç 1.380.000 km de oldugu için forumun adını duyunca "Siz FSI cıysanız en eskiniz ben olacagım heralde" diye bir tepki aldık

    Mekan sahibi araçları istediğimiz şekilde çekemiyebilecegini ancak en geç 30-35 dk önce gelinirse belki hepsinin yanyana çekilebilecegini söyledi ve bizim çekecegimiz resimleri kendisi de istedi(reklam amaçlı)..Ayrıca fotograf çekimi gece olacagı için prof. fotograf makinesi olan birisi varsa getirmesi çok çok iyi olur
    [SIZE=3][FONT=Comic Sans MS] 06 RLR 44[/FONT][/SIZE]

  2. #52
    Senior Member banshee8831 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    29-Haziran-2008
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    2,221
    1.380.000 km ne demek yahu
    01' Renault Clio 1.6 (Satıldı)
    08' Audi A4 (B8) 2.0 TDI multitronic (Satıldı)

    03' Subaru Impreza WRX STI (Satıldı)
    09' Renault Megane 1.5 (Satıldı)
    07' Subaru Impreza 2.0 R ( Satıldı)
    01' Toyota Camry 3.0 V6 GX Hidden Content

  3. #53
    Senior Member fnrlysf Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    07-Ekim-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    829
    Valla onu da adama sorarsınız Biz adamın yalancısıyız ve de motoruna hiç bakım yaptırmadım dedi
    [SIZE=3][FONT=Comic Sans MS] 06 RLR 44[/FONT][/SIZE]

  4. #54
    ALP
    Guest
    Valla mekan sahibi gerçekten çok keyifli bir abimiz ve de tam bir AUDI fanatiğiymiş yıllardır Sitelerinde resimlerimizi koyacak, hem orada sitemizin de reklamı olacak böylece...
    Erken gelmek çok büyük avantaj yaratacaktır arkadaşlar, biz zaten Yusuf'la erken geçeceğiz oraya...

    Bu arada listemizi yazalım yine;


    Şu anki net listemiz;

    1-Yusuf fnrlysf (+1)
    2-ALP (+1)
    3-Ogün ogununus
    4-Faruk Farukbaba
    5-Gökhan banshee8831
    6-Ömer supperman (+1)
    7-Emrah emrah_06
    8-Orhan Or_Gin
    9-Onur oNR
    10-Levent levent--
    11-Mustafa mustafa
    12-Sercan Gx.Bortu

    Gelmesine kesin gözüyle bakmak isteyip beklediklerimiz;

    13-Deniz exca
    14-Şükrü skr
    15-brs mldr

  5. #55
    Senior Member skr Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    06-Aralık-2010
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    132
    ben kesin geliyorum arkadsaşlar araba konusunda karar beremedım ama a4 mu s60 mı ne ıle gelsem
    brs mldr sende yan çizme gel
    Son düzenleyen skr, 04-Ağustos-2012 saat 21:25.

  6. #56
    Senior Member fnrlysf Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    07-Ekim-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    829
    Arkadaşlar kesin gelip gelmeyecekler bu gece buraya yazarsa iyi olur, mekan biraz yogun oldugu için, bürokratlar gelip gittigi için mekan sahibi için 1 kişilik yer bile çok önemliymiş..Yarın sabah saat 11-12 gibi açıp kesin sayıyı bildirmemiz gerekiyor
    [SIZE=3][FONT=Comic Sans MS] 06 RLR 44[/FONT][/SIZE]

  7. #57
    ALP
    Guest
    ARKADAŞLAR SAAT 19:00'DAN SONRA GELMEYE BAŞLIYORUZ, OTOPARKTA SIKINTIMIZ OLMASIN. YUSUF'UN DA DEDİĞİ GİBİ, ÇOK KALABALIK OLACAKTIR...

    Şu anki net listemiz;


    1-Yusuf fnrlysf (+1)
    2-ALP (+1)
    3-Ogün ogununus
    4-Faruk Farukbaba
    5-Gökhan banshee8831
    6-Ömer supperman (+1)
    7-Emrah emrah_06
    8-Orhan Or_Gin
    9-Onur oNR
    10-Levent levent--
    11-Mustafa mustafa
    12-Sercan Gx.Bortu
    13-Şükrü skr

    Gelmesine kesin gözüyle bakmak isteyip beklediklerimiz;

    14-Deniz exca
    15-brs mldr

    Alıntı skr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben kesin geliyorum arkadsaşlar araba konusunda karar beremedım ama a4 mu s60 mı ne ıle gelsem
    brs mldr sende yan çizme gel
    Kendin gel de, hangi arabanla geldiğin önemli değil
    Son düzenleyen ALP, 05-Ağustos-2012 saat 02:41.

  8. #58
    Senior Member fnrlysf Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    07-Ekim-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    829
    Abi yarın biz erkenden gidip park yeri ayarlıyalım seninle
    [SIZE=3][FONT=Comic Sans MS] 06 RLR 44[/FONT][/SIZE]

  9. #59
    ALP
    Guest
    Tabi tabi Yusufum, mutlaka

  10. #60
    Senior Member exca Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    06-Haziran-2009
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    974
    çok büyük ihtimalle gelemiyorum
    Akaryakıt Zammı Facebook: Hidden Content