1. #1
    Senior Member melih Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Mart-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    1,610
    Dün sert bi çukura düştüm çok sert vurdu lastiğin olduğu yerden 10-15 sn boyunca uğultu geldi ama jantta yada lastik de hiç bişey yok ben tampon bile inmiştir diyordum çıkan sesi duyunca şükür hiç bişey olmamış.
    Sorum o gelen uğultu neydi ? Başına gelen yada bilen var mı?
    Son düzenleyen melih, 12-Haziran-2012 saat 00:59.
    e350 cdi blueefficiency coupe

  2. #2
    ALP
    Guest
    Bir daha gelmedi mi o uğultu peki?

  3. #3
    Senior Member melih Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Mart-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    1,610
    Daha sonra ses kesildi bir daha da tekrarlamadı ama sanki davlunmaz sürtüyormuş gibiydi ses
    e350 cdi blueefficiency coupe

  4. #4
    ALP
    Guest
    Ufak bir davlumbaz tırnağı var, o çıkmıştır belki. Davlumbaz, darbenin şiddeti ile tekere bir süre sürtüp yerine tekrar geçmiş de olabilir...

  5. #5
    Senior Member melih Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Mart-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    1,610
    Çıksa tekrar girmesi zor olurdu heralde ... bana yaylar kasılı kaldı gibi geldi ama oda açılmazdı öyle kalırdı anlayamadım gitti?
    e350 cdi blueefficiency coupe

  6. #6
    Senior Member mTuran Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    15-Şubat-2009
    Nerden
    İstanbul - Dubai
    Mesaj
    3,707
    Başıma gelmedi hiç ama e serisi sağlam araba gercekten girdiğim bazı çukurlara a5 girseydim 3-4 kere sorun çıkardı daha tek sorun yok.
    BMW 520i M Sport '17
    Jaguar XE Portfolio 2.5T '17
    Mercedes C180 '15
    BMW 520d '12
    Mercedes E 250 CGI Cabrio '11
    Audi A5 2.0T Quattro '10

  7. #7
    Banned
    Üyelik Tarihi
    29-Ekim-2010
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    305
    Alıntı mTuran Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Başıma gelmedi hiç ama e serisi sağlam araba gercekten girdiğim bazı çukurlara a5 girseydim 3-4 kere sorun çıkardı daha tek sorun yok.
    Aynen C'de aynı diğer arabalarla girince araba dağılır gibi ses geliyordu sanki Mercedesten çok tok bir ses geliyor ben sağlamım der gibi ve öyle kronik tıkırtı ses vs sorunları yok arabada en sevdiğim tarafı budur Mb in gerçekten sağlam

  8. #8
    Senior Member melih Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Mart-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    1,610
    Aracın maşallahı 110-120 gibi düştüm kaçamadım da ama o gelen ses den başka hiç bir şey olmadı Audi yi bilmiyorum ama BMW de olsa direk lastik ikaz lambasını yakardı.
    En çok korktuğum sonrası, kendi kendime bozdum aracı göğüs den ordan burdan ses gelir tıkırdamaya başlar diyordum ama şu an hiç bir şey yok
    e350 cdi blueefficiency coupe

  9. #9
    Banned
    Üyelik Tarihi
    29-Ekim-2010
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    305
    120 ile girdiyseniz bir servise götürün derim ona rağmen bir şey olmaması çok iyi

  10. #10
    Senior Member melih Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    12-Mart-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    1,610
    Alıntı wayder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    120 ile girdiyseniz bir servise götürün derim ona rağmen bir şey olmaması çok iyi
    Ya aslında 100-120 hiç bir şey zaten araç kendiliğinden çıkıyor hiç fark etmiyorsun bile trafik müsait ise rahat rahat gidiyorum derken öyle bir çukur çıkıyor ki direk giriyorsun ne yazık ki şehir içinde çukura düşmemek marifet ...
    e350 cdi blueefficiency coupe