Konu Kapalı
Sayfa 1 - Toplam 27 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SonSon
  1. #1
    Senior Member votkaci Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    30-Haziran-2008
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    1,393
    Yahu yazmadan duramıcam.

    Dün İstinye Park ta sabah geziodum, bi baktım Audi standı Porsche olmuş, of dedim şöle bakiyim bütün modellere... derkennn... bi de baktım ki tüm araçlar Panamera Diesel

    Şimdi burdan soruyorum, hangi akıl ve mantık diesel bir Porsche alıp bu araca 220 bin EUR verir?

    Hayır işin ilginci orda 8-9 tane vardı standda. Bi tanesi baya doluydu, tam kapıyı açiyim derken arkadan bi ses "beyfendi o araç satıldığı için kapılar kitli".

    "Peki kaça gitti bu" dediğimde alacağım cevabı zaten biliodum "220bin EUR", way anasını dedim.

    Hayır yani bu aletin Panamera 4 ü de aynı fiatlarda, niye insan gidip 220bin EUR verir ki bu alete, hem de motorunu Porsche kendisi üretmediği bir model, büyük saçmalık.

    220bin EUR vercem, araç Porsche olcak ve diesel olcak, sora 5.35i yi aynadan izlicem ehueheu

    Zaten dergiler test e almış aracı, testerlar acayip yerden yere vurmuşlar aracı, böle fiata böle motor mu olur felan filan...

    220bin EUR ya Cayenne Turbo da alınıo bu arada...

  2. #2
    Senior Member banshee8831 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    29-Haziran-2008
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    2,221
    değişen ekonomik şartlar malesef bunları getiriyor firmalara. bundan 5 sene önce porsche dizel araç-model çıkaracak denildiğinde güler geçerdim hadi canım derdim ama malesef gerçek oldu. motor konusundada haklısın. VAG motoru değil mi o 3.0 tdi ? porsche kendine yakışır bir motor üretmedikten sonra neye yarasın o kadar paraya verdiğin araçtaki standart dizel motor. kötü bir karar yani. alana hayırlı olsun ama benden uzak dursun dizel porsche.


    acaba günün birinde ferrari, lamborghini de dizel araç çıkarırmı ? lamboyu bilemem traktörleri var dizel deneyimleri var. belki üretirler. ama ferrari için asla böyle birşey olmamalı. gerekirse marka bitmeli ama dizele girilmemeli.
    01' Renault Clio 1.6 (Satıldı)
    08' Audi A4 (B8) 2.0 TDI multitronic (Satıldı)

    03' Subaru Impreza WRX STI (Satıldı)
    09' Renault Megane 1.5 (Satıldı)
    07' Subaru Impreza 2.0 R ( Satıldı)
    01' Toyota Camry 3.0 V6 GX Hidden Content

  3. #3
    Senior Member malikguzel Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    15-Temmuz-2008
    Nerden
    Bahçeşehir
    Mesaj
    1,020
    Açıkcası doğuştan hiç bir Allahın kulu Porsche almasın, çok acayip derecede kazık, Porschede koydugu kar majı Audiden çok daha fazla... 120-125 bin euroluk Cayyanne ni orta derece doldurup 150 bin euroya kakalıyorlar, aynı araç galeride 120 bin euro !! neymiş garantiymiş 30 bin euro farka garanti... Şuanki parayla 70 bin TL ye yakın.

    Bu aralar benimde babama düşündüğüm araç, Panemara Dizel ama Galeriden 160 bin euroya aldık diyelim, bilindik 3.0 TDİ var kasada ağır zaten, bu araç tat vermez ki, 300 Hplik benzinlisi yavaş kaçarken bu motoru düşünemiyorum. Vazgeçmeme neden olan bir konu, arkadan 740 d gelicek güzel şekilde makara yapıcak dizel panamerayla VAG argeye girmeden copy/paste uygulamasını Porscheyede yansıtıyor, imaj acısından kötü bence...
    400 + HP

  4. #4
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    02-Mayıs-2010
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    1,489
    serbest piyasa, her malın alıcısı vardır.

    mesela ben benzinlisini bile almam. station wagon porsche mi olur
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    06 - Seat Ibiza FR wrecked Hidden Content
    07 - Seat Ibiza Coupe sold
    11 - Audi A4 a.k.a. Unicorn

  5. #5
    Senior Member HaKoTT Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    01-Kasım-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    4,640
    220 bin euro ya dizel porsche bencede çok komik bi kombinasyon olmuş.
    TT

  6. #6
    Senior Member powerslide Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    11-Kasım-2007
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    1,697
    valla fiyat mantıklı.. müşteriye şu tercihi bırakıyor firma, aynı parayı verip ya dizel alırsın tasaruf yaparsın, yada benzinli alırsın performans alırsın.

  7. #7
    Senior Member Yigit911 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    21-Mayıs-2008
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    7,652
    dogusun fiyat politikasindan dolayi fiyatlar oyle yoksa porsche panamera diesel le alakasi yok dizel yapmali artik butun firmalar ferraride lambo da ustlerinde calisiyorlarmis ama millet s kasa alicagina panamera dizel aliyor abi daha cok konfor daha prestij hiz icin almiyorlarki hiz arabasi degil zaten amaci o degil arabanin

    ha panamerayi hic begenmiyorum orasi ayri aynen arkadasin dedigi gibi panamera almam sahsen

    ferrarinin v12 diesel motor uretmeye calistigini biliyorum lambo zaten dizel le ic ice traktor olsun tarim makinalari yuzunden
    Son düzenleyen Yigit911, 06-Ekim-2011 saat 18:30.

  8. #8
    Senior Member burak89 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    11-Şubat-2006
    Nerden
    yesilkoy/ist
    Mesaj
    458
    dogustan 220bin euro ya panamera diesel alıcagıma galeriden 120 ya sıfır cayenne diesel bide yanına 100bin euro ya ikinci el 911 alır yoluma dewam ederm

  9. #9
    Alp86
    Guest
    Seneler önce 4 kapı aile aracı üretmem, dahası dizel araç üretmem diyen porsche dan ikisi bir arada..

    Fiyatı da duyunca tükürdüğünü yalamamış tabir-i caizse tükürdüğünü yalatmış, helal olsun

  10. #10
    Senior Member delerium Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Ekim-2008
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    93
    Audinin yanlis bilmiyosam lemans yarislarina soktugu diesel araci var. 3.0 tdimotoru koycaklarina onu koysalar ya panameraya....

Konu Kapalı
Sayfa 1 - Toplam 27 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SonSon