1. #11
    Senior Member mTuran Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    15-Şubat-2009
    Nerden
    İstanbul - Dubai
    Mesaj
    3,707
    Porsche 80 binin altında olmaz.
    BMW 520i M Sport '17
    Jaguar XE Portfolio 2.5T '17
    Mercedes C180 '15
    BMW 520d '12
    Mercedes E 250 CGI Cabrio '11
    Audi A5 2.0T Quattro '10

  2. #12
    Senior Member Burak(1.8TFSİ) Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    15-Mayıs-2009
    Nerden
    34
    Mesaj
    1,297
    Bildiğin photoshop ya official resim olmadan inanmam
    '11 E92 M3 DKG

  3. #13
    Senior Member Yigit911 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    21-Mayıs-2008
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    7,652
    resimler official top gearda oyle deniyor

  4. #14
    Senior Member Poseidon Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    13-Şubat-2010
    Nerden
    İzmir/Karşıyaka
    Mesaj
    762
    fotolar eğer official sa ön tasarımı ben pek beğenmedm biraz retro olmuş sanki bi de tek kapılı suv düşüncesi bana bir türlü çekici gelmedi bu araç 4 kapılı olsaydı q5 ile çok tatlı bir rekabet içinde olabilirdi ama bu haldeyken tek rakibi range rover evoque olur
    2015 BMW 116i

  5. #15
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    22-Mayıs-2010
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    102
    Resimler official degil. Goruldugu kadariyla Auto Express'e ait bir rendering. Zaten 2013-2014'ten bahsediliyor tahmini uretim baslangic tarihi olarak. Ortada spy photo bile yok. Ama Audi'nin Q3'unden sonra boyle bir modelin ortaya cikmasi cok muhtemel gorunuyor.

  6. #16
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    18-Mart-2011
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    122
    kosiflerle konuştum 68bin euro luk bir paket var ama gelmiyo turkiyeye o pakette ekren yok ve koltuklarderi değil seneye belki getiririler
    2006 AUDİ A3 34 T 0836 soldHidden Content

    2011 BMW 320d 34 L 2111

    2012 BMW Z4 34 JB 1695 :lol

  7. #17
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    18-Mart-2011
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    122
    ve 2.0 benznli eliyo fabrika verisi şehir içi 8.4 deniliyo o illaki 10 bulur.2.0dizel motoru 1 sene sonra gelicekmiş ama süperr ararba tek kapı fln yakında cabrioda yapsınlar
    2006 AUDİ A3 34 T 0836 soldHidden Content

    2011 BMW 320d 34 L 2111

    2012 BMW Z4 34 JB 1695 :lol

  8. #18
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    18-Mart-2011
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    122
    arkadaşlar 2.sayfayı görmedim pardon yorumlarım evogue hakında
    2006 AUDİ A3 34 T 0836 soldHidden Content

    2011 BMW 320d 34 L 2111

    2012 BMW Z4 34 JB 1695 :lol

  9. #19
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    02-Mayıs-2010
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    1,489
    tasarım guzel de cajun nedir abi ?
    ac811 - hacı ne araba aldin?
    indigo - cajun turbo abi
    ac811 - (garsona dogru) bakarmısın bana bi cajun fried chicken bi de kola getirirmisin?
    sonraki araca da fajita fln desinler, fajita turbo
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    06 - Seat Ibiza FR wrecked Hidden Content
    07 - Seat Ibiza Coupe sold
    11 - Audi A4 a.k.a. Unicorn

  10. #20
    Member
    Üyelik Tarihi
    29-Mart-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    31
    • 2.0 TFSI, 240bhp/258lb ft

    Seçeneği ile 2014 te bir porsche um olsun istiyorum

    cajun a da bayılırım