1. #11
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    14-Nisan-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    2,537
    Ama V6 koyuyosun,barı motor farklı olsun degıl mı??
    ozaman 135 al,M paket olsun,yazılım ve cooler ıle alsana 420HP...

  2. #12
    Senior Member Chev Chelios Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    31-Ekim-2009
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    839
    Alıntı 997TT Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ama V6 koyuyosun,barı motor farklı olsun degıl mı??
    ozaman 135 al,M paket olsun,yazılım ve cooler ıle alsana 420HP...
    o da olabilir de o kasaya v6 yakışmaz be abi kalıbı değil gibi... =)
    [SIZE=5][/SIZE]

  3. #13
    Senior Member MOT Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    09-Temmuz-2008
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    361
    Alıntı 997TT Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    aynen Onurcum,agır yahu,bence 1400 max olmalıydı ve motoru bastan kaybedıyor...
    V8 ve yenı teknolojı ıle gelırtırılmıs bır V8 olmalıydı...
    On kaputtada yer mevcut,sıgmama problemı yok...
    V8, bu kasa için biraz büyük kaçabilirdi. Karakteri de bence uygun değil.
    Bu kasanın tam hakkı 3.2 Litrelik 343 hp'lik motor + CSL intake.

    Hem karakteri uyar hem de gücü.
    Bir de tekrardan düşününce 3.0L 345 hp nasıl bir M motordur? Zaten 3.2L atmosferikten 343 HP almışın.

    ///M'lerin Sürüş dinamikleri ne kadar önemli olsa da Motor da kalbidir. Neyse, alacağımız yok zaten, biraz geyik olsun diye yazdım. Ama ne kadar torklu olursa olsun bu motor ///M olmayı haketmiyor. Zaten üstünde adam gibi M veya motorspor bile yazmıyor.

    Şayet 2.0L çift turbo 300 hplerde olsaydı belki işin bir mantığı olabilirdi. Ama hem 3.0 L hem de 345hp

  4. #14
    Senior Member MOT Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    09-Temmuz-2008
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    361
    Alıntı 997TT Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ama V6 koyuyosun,barı motor farklı olsun degıl mı??
    ozaman 135 al,M paket olsun,yazılım ve cooler ıle alsana 420HP...
    Bu arabanın Arka süspansiyonu tamamen E92 M3.
    Yürüyen, diff. hep M3. Bence ön-arka tampon ve ön-arka çamurluklar 19" jantlarla beraber aftermarket bi bodykitten çok daha güzel ve hoş olmuş.

    Ben kapılardaki ve gösterge panelinin üzerindeki alcantarayı da çok beğendim. BMW performance'ın koltukları bu arabada harika durur. Göstergeler ve alcantara iç trim de şahane.

    Bence hormonlu bir 135i'den çok daha güzel ve aradaki fiyat farkına değiyor.
    Benim tek anlamadığım, bu arabaya düz sıra CSL motoru muhteşem giderdi. Tadından yenmezdi. Hem performans olarak hem de ses ve karakter olarak. ///M, bu motora karar verdiğine göre bilmediğimiz birşeyler vardır ama bence kaçırılmış çok büyük bir fırsat olmuş

  5. #15
    Banned
    Üyelik Tarihi
    09-Ekim-2009
    Nerden
    ıstanbul
    Mesaj
    597
    mukemmel bır araba 3.0tt normal motordan daha farklı ben cok arastırdım sankı atmosferık gıbı dıyor test edenler evo test ettı ben sımdıye kadarkı en ıyı m serılerınden bırısı dedı hem kucuk hemde ınanılmaz guclu bır araba sasesı m3 le aynı frenlerı m3 le aynı ve cokda agır degıl bırkac ıslemle hafıf olablır ornegın jant lastık koltuk aku vs vs bır yazılım komple egzoz guzel bır fıltre ıle bence 450-500 arası olur sonra tadından yenmez.Ben turbo motora hıc karsı degılım bence e46 motorundan kat kat daha teknolojık yenı ve daha verımlı.Kolayla guc alınabılıyor tam bana gore genıs camurluklar kucuk araba fazla guc mukemelllllllllllll

    bır sonrakı arabam ınsallah turuncu tabıkıde

  6. #16
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    14-Nisan-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    2,537
    sekerım arac TEK turbo,500 ıcın yıne cok zorlaman gerek kı gerek yok(ama sana farketmez bılıyorum)
    Sase M3 ıle aynı degıl,dıferansıyel aynı

  7. #17
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    09-Şubat-2010
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    214
    rs3 e rakip olsun diyemi çıkardı acaba. ben rs3 ü 135i e arkadaş olsun diye üretildi biliyodum birlikte oynarlar falan . kafam karıştı şimdi

  8. #18
    Banned
    Üyelik Tarihi
    09-Ekim-2009
    Nerden
    ıstanbul
    Mesaj
    597
    Alıntı 997TT Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sekerım arac TEK turbo,500 ıcın yıne cok zorlaman gerek kı gerek yok(ama sana farketmez bılıyorum)
    Sase M3 ıle aynı degıl,dıferansıyel aynı

    murat abı yanlıs bılıyorusun cıft turbo n54 motor var dıger 3.0 lar n55 tek turbo oldu ama bu cıft kaldı hala,yanı 500 e kadar yolu olabılır

  9. #19
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    20-Haziran-2010
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    851
    1.35 almak bencede daha mantıklı ama bu videoları görünce m3 yürüyen aksamla birleşirse nasıl olur bilmiyorum


  10. #20
    Senior Member Burak(1.8TFSİ) Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    15-Mayıs-2009
    Nerden
    34
    Mesaj
    1,297
    Bu M1 trde tutmaz 110k dan aşağı olmaz diyorsanız gereksiz hele birde baz fiyatıysa o paraya neler var neler... 500hp üstü kondurabileceğin.
    '11 E92 M3 DKG