1. #1
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    10-Aralık-2009
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    638
    arkadaşlar 4 gün önce doğuş oto ankara çankaya şubesinin internet sitesinden randevu talebinde bulundum.19 ağustos perşembe yani sözde bugün sabah 12 ye randevu istemiştim.beni aramaları gerekirken bugüne kadar kimse aramadı.önceden talepte bulunmuştum aramışlardı.her neyse biraz önce telefondan ulaştım.durumu anlattım telefondaki bayana,randevu talebim bulundu,sekreter arkadaş başka bölümden gelmiş,gözünden kaçırmış,aracım 14800 kmyi geçti 15 binde bakıma girmesi lazım.6 gün sonraki çarşambaya randevu verebiliriz dedi bayan,benim aracım çoktan 15 bin olur dedim.biraz vurguladım gözden kaçmış zaten ben pazartesiye randevu istiyorum diye.alamazlarmış pazartesiye.bayan bilmişlik yaptı 15 bin olmaz daha var dedi,birşey demedim.salı sabah 8 buçukta gelebilrsiniz dedi kendileri,sanki 8 buçuk bana uygun hiç sorulmadı??9 gibi gelirim o zaman dedim.tamam dedi.o yeni gelen bayanada selamlarımı iletiyorum teşekkür ederim dedim.küstahça tamam iletirim dedi.sinirlendim gidince müdürüyle vs kim varsa görüşüp şikayet edeceğim bu nedir?bana kusura bakmayın diyeceğine iletirim denildi..
    DOĞUŞ OTO ANKARA ÇANKAYA ŞUBE.
    bunların genel müdürlüğü vs yokmudur sonuna kadar gideceğim kimsenin ekmeği vs umrumda değil ekmeğini düşünen işini yapsın,gerekirse o bayan işinden olursada olsun çünkü işini yapamıyor.salıya sinirim geçer yoksa o bayanı bulur bi de yüzüme söyletirdim.satarken güzel satıyorlar..

  2. #2
    Senior Member exca Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    06-Haziran-2009
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    974
    valla hiç şaşırmadım desem.. şikayet edince de ne kadar sonuç elde edilir acaba..

  3. #3
    kfyonur
    Guest
    1000-2000 geçsin birşey olmaz

  4. #4
    Senior Member toysrus Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    28-Eylül-2008
    Nerden
    Es-Es
    Mesaj
    486
    Alıntı kfyonur Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    1000-2000 geçsin birşey olmaz
    Aynen öyle, 1-2 değil 5 bin bile geçse sorun olmaz..

  5. #5
    Member AlamanArabasi Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    13-Kasım-2009
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    64
    Alıntı toysrus Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen öyle, 1-2 değil 5 bin bile geçse sorun olmaz..
    ..hele ki bu bakım 15bin bakımıysa..araba tarafında için rahat olsun abi, sen enerjini o kızı tokatlamaya ver

  6. #6
    Banned
    Üyelik Tarihi
    26-Nisan-2010
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    365
    kendi hatalarını yani o sekreterin hatasını bir şekilde düzeltmeleri lazımdı yapcak bişey yok ipe ipe şu gün gelebilirsiniz demeleri çok garip bu ne ilgisizlik bu ne lakayitlik aradın mı adam gibi bir muhatapta bulamıyorsun

  7. #7
    Senior Member rserkan Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    13-Ocak-2010
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    190
    tavsiyem etimesgut doğuş usta başı naim usta var biraz yoğun ama ukala değil formenler de cana yakın ayrıca aracınızın yanına gidip "usta kolay gelsin nasıl gidiyor" diye sorabiliyorsunuz. ayrıca çankaya da ilgiliydi bana karşı ama yeni gelen eleman olayı kopuk olmuş şikayet et sakın alttan alma

  8. #8
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    10-Aralık-2009
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    638
    nereye şikayet edebilirim?

  9. #9
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    10-Haziran-2008
    Nerden
    Ayvalık-Rize/İST
    Mesaj
    5,125
    audi info yu aradınızmı?
    (ek)sh

  10. #10
    Pecchum
    Guest
    yaw nedense doğuş oto diince hiç şaşırmıyorum artık