1. #31
    Pecchum
    Guest
    Alıntı turboadmin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Önce lütfen biraz dikkatli konuşalım.

    Ben size katılmıyorum. Ben elemanı suçlarım böyle durumlarda. Bence tek bir kadının terbiyesizliğini veya yetersizliğini bütün şirkete mal etmemek lazım.

    Bilmiyorum hiç kurumsal bir firmaya iş başvurusu yaptınızmı ama emin olun okuduğunuz okullar, iş tecrübeleri dikkate alınıyor.

    Burada yaşananın bir benzeri banada Doğuş Oto Maslak 'ta oldu. Servis elemanını orada yerin dibine soktum ve Audi Servisler müdürüne direk o kişinin yanında şikayet ettim.

    Yapılacak şey budur.
    inan bana okula mokula bakmıyorlar torpil yoksa bir şeyde yok vasıfsız elemanları koyuyorlar iş tecurbeside dikkate alınmıyor ben doğuş oto merkezinde izmitte insan kaynakları nasıl eleman elediğini gördüm ve bence kurumsal bir şirketteki bir toplu iğne bile kayıp olsa bütün şirket sorumludur türkiyede şirketler çok laubali bir şekilde çalışıyor buna emin olun

  2. #32
    Pecchum
    Guest
    Alıntı Ümit Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bmw audi gibi lüks markaların genelinde satış bölümünde çalışan özelikle bayanlar ve diğer temsilciler bilgi bakımında çok yoksun 1,5 ay önce A1 ne zaman gelicek dedim ''onun üretiminden vaz geçildi dedi'' satıcı bayan, görüntü harici bilgi yok denecek kadar az ha bilgili olan bu işin ehli insan yok mu tabiki var ama personelin %20sini geçmez.
    Ben bunu demek istedim ant arkadaşım ümit arkadaşım konuyu özetlemiş vasıfsız çoğunlukla ya torpil yada görüntü amaçlı eleman alıyorlar oyle olupta hata yapılıyorsa ozaman butun şirket sorumludur.exca arkadaşımda başkasıda aynı şekilde onaylamış dediğimi sadece görüntü amaçlı vasıflı eleman almıyorlar bu çalışma prensibinden şirketler sorumludur

  3. #33
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    06-Haziran-2010
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    97
    Selam arkadaşlar, ben de doğuş oto çankaya'da servis danışmanlarının sayısının yetersiz olduğunu, sabah saatlerinde aracı kabullerinin ve servise vermelerinin uzun sürdüğünü, aracını getirenlerini uzun süre beklettiklerini gördüm yaşadım ve eleştirdim.Sizin zamanınız var mı, aceleniz mi var, hiç önemi yok, müşteriye saygı, en başta kendine ve işine saygıdır, umarım hatalarından uyanır ve dönerler. A6 2.4

  4. #34
    Member
    Üyelik Tarihi
    24-Temmuz-2010
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    58
    bu bişeymi satışta filo müdürümü bir dangalak var 12 tane audi a4 alacaz şirkete salak bekletiyor bizi gittik hyundai jeep aldık o kızgınlıkla aslında 100 araç siparişimiz var diyip kapıda bekletmek vardı ya neyse buranın böyle olmasının sahibinin doğuş olması umurunda deil adamların birde bayilere git bak ilgi alakaya 1 araç için 10 defa geldiler

  5. #35
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    20-Eylül-2008
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    751
    Alıntı Onur_S Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar 4 gün önce doğuş oto ankara çankaya şubesinin internet sitesinden randevu talebinde bulundum.19 ağustos perşembe yani sözde bugün sabah 12 ye randevu istemiştim.beni aramaları gerekirken bugüne kadar kimse aramadı.önceden talepte bulunmuştum aramışlardı.her neyse biraz önce telefondan ulaştım.durumu anlattım telefondaki bayana,randevu talebim bulundu,sekreter arkadaş başka bölümden gelmiş,gözünden kaçırmış,aracım 14800 kmyi geçti 15 binde bakıma girmesi lazım.6 gün sonraki çarşambaya randevu verebiliriz dedi bayan,benim aracım çoktan 15 bin olur dedim.biraz vurguladım gözden kaçmış zaten ben pazartesiye randevu istiyorum diye.alamazlarmış pazartesiye.bayan bilmişlik yaptı 15 bin olmaz daha var dedi,birşey demedim.salı sabah 8 buçukta gelebilrsiniz dedi kendileri,sanki 8 buçuk bana uygun hiç sorulmadı??9 gibi gelirim o zaman dedim.tamam dedi.o yeni gelen bayanada selamlarımı iletiyorum teşekkür ederim dedim.küstahça tamam iletirim dedi.sinirlendim gidince müdürüyle vs kim varsa görüşüp şikayet edeceğim bu nedir?bana kusura bakmayın diyeceğine iletirim denildi..
    DOĞUŞ OTO ANKARA ÇANKAYA ŞUBE.
    bunların genel müdürlüğü vs yokmudur sonuna kadar gideceğim kimsenin ekmeği vs umrumda değil ekmeğini düşünen işini yapsın,gerekirse o bayan işinden olursada olsun çünkü işini yapamıyor.salıya sinirim geçer yoksa o bayanı bulur bi de yüzüme söyletirdim.satarken güzel satıyorlar..
    garanti bittikten sonra kurtulursun anca doğuştan... yok randevunuz var mı yok problem nedir... yani bakıma randevususz gitmeye o kadar alıştım ki hayatta uğraşamam doğuşla... tek parça lazım olunca gidip yedek parçadan alıp çıkıp arkama bakmadan gidiyorum.. dışarda bakımı hem yarı fiyasta hem randevusuz hemde 1 saatte yaptırıyorum.. üstüne motora ilaç sıkıp temizleyip parlatıyorlar
    A3 8V 1.2 TFSI Ambiente & A4 1.4 TFSI Dynamic

  6. #36
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    20-Eylül-2008
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    751
    ben garanti varken gidiyordum doğuş çankaya çok daha düzgündü hatta aracım erel çıkışlı erelden kat kat iyi diyordum.. ama dediğim zaman 2006-2007 yılları..şimdi araç kabul ve servis danışmanlarının hepsi işten çıkmış... ne yazıkki bir kaç kez uğradım kimse ilgilenmiyor hepsi bön bön bakıyor.. iyi ki garanti bitti kurtuldum sizden de doğuştan da dedim... soyguncu bir firma başka bir şey değil..

    geçen gün arkadaşla triger bakımı doğuşta kaça mal olur diye iddialaştık ve arayalım dedik merak edip.. telefon bağlanmnadı tam 14 dakki o ona o ona iletti telefonu en sonunda doğuş oto güvenlik açtı pes artık dedim.. sonra bir yere daha ilettiler çaldı çaldı suratıma kapandı... sonra söylediğimi buraya yazamayacağım.....
    A3 8V 1.2 TFSI Ambiente & A4 1.4 TFSI Dynamic

  7. #37
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    07-Temmuz-2010
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    111
    yazma yazma=)..dogusta hersey aracı satana kadar...hatta ciddi alıcı gibi gitmezseniz galeriye girdiginizde yuzunuze bile bakmıyorlar..tok satıcı olunca boyle oluyor iste maalesef....

  8. #38
    Pecchum
    Guest
    yaw herşey vasıfsız,torpil veya sırf goruntu amaçlı eleman almakla ilgili

  9. #39
    Senior Member Or_Gin Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    19-Ekim-2008
    Nerden
    Ankara / Polatlı
    Mesaj
    459
    arkadaşlar aracımın bütün bakımlarını ya çankaya yada etimesgur doğuş otoda yasptırdım ve bir gün öncesinde aramama rağmen ertesi güne randevu aldım hiçde sorun yaşamadım bu konuda ilgi alakalarıda oldukça iyiydi serkana katılıyorum ki naim ustaya gitmesini ona ben tavsiye etmiştim çok iyi ustadır vakti olduğunca aracınızla ilgili herşeyi sorarsınız oda zevkle anlatır yeterki iyi diyalog kurun.. salim bey vardır etimesgutta oda çok iyi ilgili bir görevli giderseniz oturup çayını için oda her konuda elinden geldiğince yardımcı olur..

  10. #40
    Senior Member Neslitürk Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    23-Eylül-2010
    Nerden
    Türkiye
    Mesaj
    107
    Alıntı Or_Gin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar aracımın bütün bakımlarını ya çankaya yada etimesgur doğuş otoda yasptırdım ve bir gün öncesinde aramama rağmen ertesi güne randevu aldım hiçde sorun yaşamadım bu konuda ilgi alakalarıda oldukça iyiydi serkana katılıyorum ki naim ustaya gitmesini ona ben tavsiye etmiştim çok iyi ustadır vakti olduğunca aracınızla ilgili herşeyi sorarsınız oda zevkle anlatır yeterki iyi diyalog kurun.. salim bey vardır etimesgutta oda çok iyi ilgili bir görevli giderseniz oturup çayını için oda her konuda elinden geldiğince yardımcı olur..
    masraf ne kadar çıktı ve sizin aracınız kaçbinkm bakımına girdi? Evet bende çat kapı gidiyorum ve bakıma giriyorum, 90 binde aracım bana çıkarttıkları masrafı söylesem arabayı değiştirirsiniz yeni bir araba alırsınız. Dudak uçuklatıyor. Diyelim ki sadece balata değişecek, onlar onunla uğraşmıyor, gerek olsun olmasın komple takımı değiştiriyor, disklerde değişecek vs ve bunu acil diyor ... Başka bir özel serviste bunu demiyorlar... Hak ettiği tamirat yada değişim neyse onu söylediklerini düşünüyorum. Arada yarı fiyattan daha fazla fiyat farkı oluyor. Anlayamadığım bu!