1. #71
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    11-Mart-2009
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    1,870
    Alıntı A4 2.8 quattro Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    meinea4,bu videoyu koymuşsun teşekkurler,ama dunden beri seyrediyorum,bence bu quattro değil,bence hatta aldatma var diye düşünüyorum,quattro mantığıyla bağdaşmıyor.

    Arkadaşlar yaşadığım şehirde 6 ay kar kış eksik olmuyor,ozellikle ocak ve şubat aylarında,buranın dağlarına gittim,inanın yazlık lastiklere ve karın üstünden,bildiğin dağ yolu,karın altı asfalt filan değil yani,zaman zaman 4 lastik,zaman zaman 1 lastik patinaja düştü ama hiç bir yerde kalmadım,yanlış anlamayın off road yapmadım,ama duz yoldada gitmedim.

    Bence bu videoda bi entresanlık var.
    Ben de ilk izledigimde ayni seyleri dusunmustum, kesin bir yamukluk var demistim. Zaten bu basligi da biraz bu yuzden actim. Atay Aydiner'in aciklamasi mantikli geldi, yani Torsen farki ile quattro daha iyi galiba ve eger boyle ise, bu videodaki duruma kesinlikle dusmemesi lazimdi Audi'nin. Ya Atay Aydiner yaniliyor, ya da bu video duzmece...

  2. #72
    Senior Member mTuran Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    15-Şubat-2009
    Nerden
    İstanbul - Dubai
    Mesaj
    3,707
    Alıntı banshee8831 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hehe süpersin valla türkiye'den alan olmuş mu haberiniz var mı
    Türkiye'de birden fazla var diye biliyorum hatta geçen hafta beşiktaştan geçti 34 MB 164'dü galiba plaka. Sokakta veyron dışında bir yere bakan yoktu arkadan gelen arabada carpmayayım korkusuna yaklaşık bir 10 metre farkla geldiğini ekleyeyim
    BMW 520i M Sport '17
    Jaguar XE Portfolio 2.5T '17
    Mercedes C180 '15
    BMW 520d '12
    Mercedes E 250 CGI Cabrio '11
    Audi A5 2.0T Quattro '10

  3. #73
    Senior Member A4 2.8 quattro Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    27-Kasım-2008
    Nerden
    ALMATY/KAZAKHSTAN-artık ISTANBUL
    Mesaj
    155
    Alıntı MEPHISTO Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben de ilk izledigimde ayni seyleri dusunmustum, kesin bir yamukluk var demistim. Zaten bu basligi da biraz bu yuzden actim. Atay Aydiner'in aciklamasi mantikli geldi, yani Torsen farki ile quattro daha iyi galiba ve eger boyle ise, bu videodaki duruma kesinlikle dusmemesi lazimdi Audi'nin. Ya Atay Aydiner yaniliyor, ya da bu video duzmece...
    Kim ne derse desin ben kararımı verdim.Bu video DÜZMECE.

  4. #74
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    12-Haziran-2007
    Nerden
    Zonguldak-Ereğli/Hamburg-stade
    Mesaj
    1,826
    atay bey zaten gereklı acıklamayı yapmıs.her zaman quattro.o vıdeoda ne bılyım bende oyle dusundum grcktn ama a8ı denemısler onda quattro var.bende anlamadım.atay beyın dedıgı dogru.

  5. #75
    Senior Member cico Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    08-Şubat-2009
    Nerden
    Ankara-Mersin
    Mesaj
    658
    Arkadaslar bu video kesinlikle duzmece yada ne bilim özel arkadan itisli bi A8 prototipi filan kullanmıslar, o aracın orda öyle patinaj yaparak kalması cok zor hatta imkansız
    2009 A3 SB 1.8[COLOR=red]T[/COLOR] S-tronic

  6. #76
    Senior Member banshee8831 Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    29-Haziran-2008
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    2,221
    hele şükür ben gibi düşünen birileri çıktı yahu.benimde kafamı kurcalayıp duruyordu bu video.evet kesinlikle bir yanlışlık var.normalde quattro çıkması lazımdı ordan.bir şekilde bmw yi öne geçirmek adına yapmışlar.quattro devam o zaman

  7. #77
    Administrator Ümit Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    09-Temmuz-2006
    Nerden
    Bursa
    Mesaj
    8,428
    Böyle rezillik görmedim bu video bariz palavra arkdan itişli A8 çıktıda haberimiz mi yok?? ön lastiklerin dönmemesi imkansız bmwciler bişi atmak için yapmış bunu, audi yıllardır quattro ile anılır kimse audinin rallilerde quattro ile neler yaptığını ve bu işin köşe taşlarından biri olduğunu unutmasın. Bu videoyuda izleyin derim (bmw arkadan itiş yapmaya devam etsin elinin hamuru ile 4 çekere bulaşmasın )

    Son düzenleyen Ümit, 29-Mayıs-2009 saat 15:41.
    2F2F Mazisi..

  8. #78
    Senior Member GRN Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    13-Aralık-2008
    Nerden
    Istanbul/etiler
    Mesaj
    1,385
    Bana video düzmece falan gelmedi, bariz a8 kaldı yoksa adamlar gidipte sırf audiye pislik yapmak için arkadan itişli a8 mi üretecekler allah aşkına. Burada kusura bakmayında herkez fanlık yapıyor sonuçta audi sitesi olsada video ortada kimin daha üstün olduğuda gidip gözünüzün önündeki video ya inanmıyorsunuz bu düzmecedir diye birbirinizi avutuyorsunuz biraz gerçekçi olmakta fayda var yada daha çok araştırmakta. Sonuçta audi bi ton quattro reklamı yapıyor diye en başarılı awd sistemi audide olacak değil ya !! Zaten audi quattro yuda xdrive dan iyi yapamıyorsa yaşamasın zaten o önden çeker 2.0tfsi leri nası sattıysa kafam almıyor...

  9. #79
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    11-Mart-2009
    Nerden
    Istanbul
    Mesaj
    1,870
    Alıntı GRN Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bana video düzmece falan gelmedi, bariz a8 kaldı yoksa adamlar gidipte sırf audiye pislik yapmak için arkadan itişli a8 mi üretecekler allah aşkına. Burada kusura bakmayında herkez fanlık yapıyor sonuçta audi sitesi olsada video ortada kimin daha üstün olduğuda gidip gözünüzün önündeki video ya inanmıyorsunuz bu düzmecedir diye birbirinizi avutuyorsunuz biraz gerçekçi olmakta fayda var yada daha çok araştırmakta. Sonuçta audi bi ton quattro reklamı yapıyor diye en başarılı awd sistemi audide olacak değil ya !! Zaten audi quattro yuda xdrive dan iyi yapamıyorsa yaşamasın zaten o önden çeker 2.0tfsi leri nası sattıysa kafam almıyor...
    Yanlis hatirlamiyorsam o videoda A8'i geri geri yanastirip donen takozlara arka aksi oturtuyorlardi. Audi zaten onden ceker bir arac. Eger arka aks bosta donuyorsa, on neden cekmesin?? Burasi biraz suphe uyandiriyor GRN...

  10. #80
    Administrator Ümit Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    09-Temmuz-2006
    Nerden
    Bursa
    Mesaj
    8,428
    Bunun fanlıkla alakası yok tamem eleştirel bir düşünce ile olaya bakmak, ben internette gördüğüm herşeye inanmıyorum hele ki bu tip videolara alsa. Audi bangır bangır bağırıyor quattro gücü gereken tekerlege aktarır diye neden ön dönmüyor bunu biri bana açıklasın,videoda bir terslik var bu açık ve net.

    2F2F Mazisi..