1. #21
    Tüm audi kullanıcılarına selam

    sevgili arkadaşlar siteye yeni abone oldum. lakin uzun süredir A4 b8 modelinin ilk resimlerini bu sitede buldum ve devamlı olarak sizleri izliyorum. şu ana kadar çok yakın iki dostuma Audi A4 aldırdım. Bende yeni Audi A4 B8 kasasından almak istiyorum. lakin daha ülkemizde satışa başlanmadı sizden ricam..
    1. bu araba Türkiye'e ne zaman satışa başlanacak.
    2. Almanya'daki sitesinde satış rakamları ve modeller verimiş. Lakin enterasandır sadece 2,7 TDİ versiyonundu multitpronik (otomatik) vites kullanılmış görünüyor. acama 2 TDİ versiyonunda otomatik vites versiyonu kullanılmayacakmı?

    Ben şahsen 2 TDİ otomatik almak istiyorum. yardımlarınıza şimdiden teşekkürler..

  2. #22
    Senior Member mustafa Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    05-Şubat-2006
    Nerden
    Ankara-Istanbul
    Mesaj
    1,892
    aramıza hoşgeldin.. ilk gelecek 2.0tdi larda dsg olmayabilir.. ilk gelen a6 2.0tdi larda da otomatik vites yoktu.. üretimin daha sonraki aylarında otomatik vites kesin opisyon olarak sunulacaktır..

  3. #23
    teşekkürler Mustafa...

    C.tesi günü Antalya Audi Başaranlara gittim. çok şaşırdım, wv passat 2.0 tdi leri 170hp yapmışlar. Audi yetkilileride Yeni A4 lerin Türkiye'ye 2.0 tdi lerin 170 hp ve otomatik versiyonları ile birlikte gireceğini merak etmemem gerektiğini söylediler.
    bilmiyorum ama 2.0 tdi motorda 170 hp güç her halde mükemmeldir. ne dersiniz?

  4. #24
    Member
    Üyelik Tarihi
    08-Mayıs-2007
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    40
    evet öyle gelecektir ama ilk gelecek seçeneklerde açıklanmadı.
    170 hp tahmini 400 Nm tork,,,performansı çok iyi olur. ama benim tercihim 2.0 tq olur

  5. #25
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    23-Nisan-2007
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    238
    öffff 170 hp manyak ya... bi de kerem abi deki +41 hp veren modülü alırsak oldu sana 210 hp süper kerem abi kesin satıcaksın sen onu

  6. #26
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    18-Eylül-2006
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1,250
    Orjinal Mesaj Sahibi eocmd2003
    56 bin ytl x 1.6=89.6 bin ytl (ötv dahil fiyat,1800cc için)
    89.6 bin ytl x 1.18=106 bin ytl (kdv eklenince)
    106 bin ytl + 896 ytl = 107 bin ytl ( bandrol ve tescil masrafı eklenince)

    ingilterede 56 bin ytl, türkiyede 107 bin ytl (1.8 tfsi) yaklaşık 62000 euro
    bu hesap tamamiyle yanlış, direk ingilteredeki baz fiyat üzerinden vergilendirme olmaz. sanki onlarda vergi yokmu almanyada bile %19 sanırım vergi. onu geçtim kasımda sapan otomotivden alabilirsiniz a4. 5 tanesi 1.8TFSI 10 tanesi 2.0tdi. direk frankfurt fuarındaki araçlar. bu yuzden resimlerden seçip şimdiden ayırtabilirsiniz.
    evet ben şikayet ediodum bu ne hep 1.6 geliyo adam gibi araba alamıos die demek şikayet ede ede yola getirdik adamları

  7. #27
    Administrator Ümit Üyenin Avatarı
    Üyelik Tarihi
    09-Temmuz-2006
    Nerden
    Bursa
    Mesaj
    8,452
    abicim getirdinde biz alamıcaz şimdi yeni A4 sapan otomotiv kaç para diyor peki 1.8TFSI'lara?

  8. #28
    herkese selam...

    arkadaşlar araçların fiyatlarını ben hesapladım. şahsen muhasebecilik yapıyorum. almanya sitesinde araçların fiyat ve aksesuarları belli. belli olan bu değerden tahminen 5 veya 6 bin auro düşün, üzerine 2000 cc için %60 ÖTV artı %18 kdv bu rakam tahminen şuan full aksesuar satılan Audi A4 fiyatına denk geliyor. yani Yeni Audi A4 ler şuan satılan fiyatlardan belki 1 veya 2 bin auro fazla olabilir. şuan auro 1,700 altına inmiş durumda 1,680 çıvarında buda 53,000 auro*1,68=90,000 ytl olacağını tahmin ediyorum 2,0 tdi lerin

    170 hp meselesine gelirsek şuan wv sitesinde 170 hp lik passatların satış fiyatlarını görebilirsiniz. Audi de aynı motor kullanıldığına muhtemelen hemen olmasada önümüşdeki yılda oda 170 hp kullanmaya başlayacak ve bmw 3,20 d lin azına herhalde...... ))

    herkese iyi akşamlar....

  9. #29
    Senior Member
    Üyelik Tarihi
    18-Eylül-2006
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1,250
    bmw yeni motor kullanıyo 177hplik, 170lik audi motoru ztn 140lığın değişik versionu, yani kamyonet motorlardan. fiyat sormadım valla merakta etmedim ama doğuşun dediğine göre a5 ile a4 aynı fiyat olucak, arada 2-3 € fark olucak. 2.7tdi multi a5 76€ bnaslangısta olduguna göre 50€ a4 12.8tfsi başlangıcı olur

  10. #30
    Kerem yanlış biliyorsun, 170 beygirlik olan 2.0tdi lar yepyeni motorlar. Eskiden direk enjeksiyonluydu, şimdi Common Rail.