12 Ziyaretçi Mesajı

  1. Sohbetleri Görüntüle
    Merhabalar,

    İnternette Audi A4 B5 1.8T ile araştırma yapıyorum. Ne zaman google yazsam bir yerlerde sizle karşılaşıyorum .

    Şuan bu araba 30 bin tl ivarında bulunabiliyor. Ancak sizin görüşlerinize ihtiyacım var. Daha önce Audi A4 B7 2.0TFSI Multitronic kullandım 2 yıl.

    Amacım güzel bir tane b5 kasa bulup orjinalliğini bozmadan bakımlı ve sorunsuz hale getirip kullanmak. Sonrasında satmayacağım için tavsiyeleriniz benim için önemli.

    Şimdiden teşekkür ederim.
  2. Özelden yazdım
  3. V.a.s ilk olarak çok hangi dyno da olduğu çok önemli. büyük ihtimalle yanlış ölçen bir dynodur. yada o anda düzgün ayarlayamamıştır..
    Bunun yanında üst kapak contası ile gücün alakası yok.. Bu arabalarda EGR yok zaten
    Manifoldun etkisi olur ama yarıyarıya çıkacak kadar da kesinlikle olmaz..
    Eğer arabanın gidişinde ciddi bi sıkıntı yoksa sorun ölçümdendir diyorum.. ( ben standart 1.8t leri flan rahat geçebiliyordum standart haliyle)
  4. Sohbetleri Görüntüle
    S.a abi nasılsın görüşemiyoruz... Bir sorum olacak abi benim aracın aynısından bir arkadaşımda aldı dyono teste soktu 95 hp olarak cıktı ama motorunda yag yakma ufleme vs vs yok teste sokan dukkan sahıbı ust kapak yag kacırıyor onu temızlettır yenılesınler demıs bırde egr valfı mı ne demısler o temızlenecekmıs dolduysa bundan verıler dusuk cıkabılır demıs bunları temızletmek ne derece ıyı olur arac acısından manıfold, ust kapak contası, egr valfı birde turbo temızlıgı nasıl olur sence bırsey dıyebılırmısın abı
  5. hocam face ekledim emir güçlü
  6. yavuz hocam çalışmalarını takip ediyorum bende a4 b6 1.8 t quattro var kırmızı t yani k03 s turbo var bu araca çok fazla derine inmeden yazılım filan ne yapabiliriz güç artışı için araçta çift intercol var biri sağda diğeri solda sen biliyorsundur zatende yine de yazdım cvbını sabırsızlıkla bekliyorum
  7. Sohbetleri Görüntüle
    yavuz hocam mrb sizin sıkı bi audı a4 uzmanı olduğunuzun farkındayım size birşey danışmak istiyorum benim şu an 98 model audı a4 1.8t quattro 150 hp lik lpg li bi aracım var şimdi bide gönlümün kaydığı bi araç var 97 model 2.5 tdı quattro manuel vites araç bursada güzel bi makinaya benziyo acaba takasa girsemmi bendeki araçtan daha fazla yakarmı performansı nasıldır kısacası değer mi düşünceleriniz benim için önemli
  8. Sohbetleri Görüntüle
    sade ama cok sık olmus..
  9. Xenonu neden tavsiye etmediklerini anlamadım, sonuçta makyajlı kasa farı, orjinal dışında kötü birşey değil, ayrıca görüşü çok değiştiriyor..
    Sizin aracın da maşallahı var çizgileri çok güzel benim aracım siyah olmasaydı kusurlar ortaya çıkardı siyah olmasından dolayı ve fotoğraftan dolayı pek belli olmuyor..
  10. Araç içinde henüz bi değişikliğe gitmedim, krem deri rengim ve konsol rengimi flan çok seviyorum ancak 1-2 ay içinde tavan döşemesi ve konsollar kaplanacak, bu arada maddi durumuma göre koltuk döşemelerini de değiştirebilirm, sevmediğim birkaç ufak zedelenme var.. onun dışında ben de fabrika çıkış 8 hoparlör ses paketi var o yüzden sesten çok memnunum sadece kaset çalar olması kötü ama onun için de kaset adaptörü aldım ve telefonumu bağlayarak MP3 çalabiliyorum bunların dışında iç tarafta yapmayı düşündüğüm şeyler ise, kapı açma kolu ışıkları ve diğer ışıklarda biraz düzenleme yapıcam...
Görüntülenen Ziyaretçi Mesajı 1 den 10 - Toplam 12
Sayfa 1 - Toplam 2 1 2 SonSon
Sayfa 1 - Toplam 2 1 2 SonSon
yavuz364 Hakkında

Temel Bilgiler


Yaş
31
yavuz364 Hakkında
Şehir
istanbul
Araç Markası
Audi

İletişim


Bu Sayfa
https://turbofsi.net/forum/member.php?9225-yavuz364&s=a43fd7399d0d8b15eabdeee5d22d6a11
Anlık mesajlaşma

yavuz364 Üyenin Kullandığı Anlık Mesajlaşma Sisteminden Mesaj Gönderebilirsiniz

İstatistikler


Toplam Mesajları
Toplam Mesajları
628
Günlük Ortalama Mesajı
0.17
Albümler
Toplam Albümleri
2
Toplam Fotoğrafları
9
Ziyaretçi Mesajı
Toplam Mesajları
12
Ençok mesaj gönderdiği son gün
29-Ağustos-2019 15:43
Genel Bilgi
Son Etkinlik
19-Ağustos-2019 08:47
Üyelik Tarihi
07-Ağustos-2009
Referanslar
0

5 Arkadaşlar

  1. CaravaggioCaravaggio Çevrimdışı

    Member

    Caravaggio
  2. crossfirecrossfire Çevrimdışı

    Senior Member

    • crossfire Üyeye MSN ile mesaj gönder
    crossfire
  3. OmerfarukcakirOmerfarukcakir Çevrimdışı

    Senior Member

    Omerfarukcakir
  4. ozgurdemirozgurdemir Çevrimdışı

    Junior Member

    ozgurdemir
  5. s3_QuaTTros3_QuaTTro Çevrimdışı

    Senior Member

    s3_QuaTTro
Görüntülenen Arkadaş 1 den 5 - Toplam 5