10 Ziyaretçi Mesajı

  1. Sohbetleri Görüntüle
    İyi günler.. MMI ekranındaki yağ ölçüme bastığımda şu an için veri alınamıyor yazıyor. birkaç gündür böyle basit bi çözümü varmıdır? tşk
  2. Sohbetleri Görüntüle
    hocam ne yaptın senin araçtan gelen ses işini? chip işi ile alakalı bir durum çıktı mı?
    saygılar
  3. Sohbetleri Görüntüle
    hocam merhaba! chip tuning yaptırmıştın! nasıl bir sıkıntı varmı araçta? bende benim passat 1.8 tsi a yaptırmayı düşünüyorum. yakıt vb. konularda objektif yorumun nedir?
    saygılar
  4. Sohbetleri Görüntüle
    Merhaba,
    Arabanız çok güzel..
    ben de geçen hafta 120 bg manuelini aldım.
    orjinalliğini bozmadan neler yapabilirim diye bakınıyorum.
    arabada cam filmi var mı?
    varsa kaç numara öğrenebilir miyim..teşekkürler
  5. Sohbetleri Görüntüle
    teşekkürler dostum ALLAH kaza bela vermesin
  6. Sohbetleri Görüntüle
    Selamlar orjinal eksoz ucu arıyorum.sizinki çok şık duruyo orjinal mi ?servisten mi aldınız fiyatı nedir? teşekkürler kazasız güle güle binin.
  7. merhaba arkadaşım aracını inceledim gerçekten çok güzel döşemerengi konsolrengi falan güzel seçim yapmışsın allah kazandan beladan arızadan her türlü kötülükten korusun iyi günlerde kullan benimde A4 almak gibi niyetim var ama kafam çok karışık aracının donanımlarını neler eklettiğini falan birde ne kadar mal oldugunu yazarsan çok memnun olucam ben bi kaç yerde hesaplattım 70.000 euro falan çıkarıyolar şaşırdım bide belirteyim ben 2.0TDI motor düşünüyordum 1.8 TFSI yakıt durumu falan nasıl memnunmusun çok soru sordum ama hoş gör artık ...
  8. Sohbetleri Görüntüle
    mrb arkadaşımm.. geziyordumm siteyi yeni buldum üye oldumm.. yeni bi audi a4 1.8 TFSI multitronic alıyorum inşallahh.. yalnız kafam o kadar çok karıştıki yardımcı olursan çok sevineceğim msn adresim tatlidileguleryuze@hotmail.com lütfenn yardımmm ((
  9. Selam kardeşim. Öncelikle Araç hayırlı uğurlu olsun.
    Bende de Asusun navigatoru var. Gayet güzel çalışıyor.
    Hiç gitmediğin yerleri elle koymuş gibi buluyorsun. Yada googleearth ten yeri bulup kordinatları cihaza giripde güzergah çizdirebiliyorsun.
  10. Sohbetleri Görüntüle
    selam dostum
    bugün gittim sipariş vermeye. a4 multitronik 160 hp. dış parlak siyah , iç kardomom bej hindistan cevizi ahşap kaplama, milano bej deri koltuk. WB5 konfor paket, WFT advance paket. 1XX 3 kollu çok fonksiyonlu kumandalı triptonik direksiyon simidi. 54.508 euro tuttu. bir dostum araya girdi doğuşun bir bayiinden % 8 indirim aldım 50.000 euro oldu. bende 2000 euro kaparo verip siparişi verdim. Doğuş asla % 3 ten fazla iskonto yapmıyordu. umarım iyi fiyat almışımdır. tek üzüntüm vites kutusunun altında kumanda düğmesi olmaması. onu sadece navigasyon ile veriyorlarmış. havası biraz kaçtı ama o fiyata kıyamadım. 200 euroya bi tom tom alırım hem navigasyon hemde cep telefonu bluetooth ile çalışır dedim. umarım hayırlı olur. yardımların için çok teşekkürler.
Görüntülenen Ziyaretçi Mesajı 1 den 10 - Toplam 10
Audmin Hakkında

Temel Bilgiler


Yaş
36
Audmin Hakkında
Şehir
ipekkan
Araç Markası
Audi

İstatistikler


Toplam Mesajları
Toplam Mesajları
423
Günlük Ortalama Mesajı
0.10
Ziyaretçi Mesajı
Toplam Mesajları
10
Ençok mesaj gönderdiği son gün
24-Aralık-2013 13:06
Genel Bilgi
Son Etkinlik
07-Mart-2012 14:33
Üyelik Tarihi
17-Haziran-2008
Referanslar
0

13 Arkadaşlar

  1. badtripbadtrip Çevrimdışı

    Member

    badtrip
  2. banshee8831banshee8831 Çevrimdışı

    Senior Member

    banshee8831
  3. BGR02BGR02 Çevrimdışı

    Senior Member

    BGR02
  4. emreacaremreacar Çevrimdışı

    Senior Member

    • emreacar Üyeye MSN ile mesaj gönder
    emreacar
  5. KeskinKeskin Çevrimdışı

    Senior Member

    Keskin
  6. medianusmedianus Çevrimdışı

    Senior Member

    medianus
  7. meinea4meinea4 Çevrimdışı

    Senior Member

    • meinea4 Üyeye Yahoo ile mesaj gönder
    meinea4
  8. sercansercan Çevrimdışı

    Senior Member

    sercan
  9. talitatalita Çevrimdışı

    Senior Member

    talita
  10. turboadminturboadmin Çevrimdışı

    Administrator

    turboadmin
Görüntülenen Arkadaş 1 den 10 - Toplam 13
Sayfa 1 - Toplam 2 1 2 SonSon