Forum Anasayfası: Buluşmalar/Etkinlikler

  1.   Sabit Konular  

  2. Sabit: 29 Haziran 2015 Turbofsi İftar Buluşması

    Herkese Merhaba abilerim arkadaşlarım Haziranın son haftası yapmayı düşündüğümüz iftar buluşması için yer ve zaman olarak fikrinizi almak ve...

    Başlatan yazar Keremberkevural‎, 04-Haziran-2015 13:54
    32 Sayfalar
    1 2 3 ... 32
    • C: 314
    • G: 159,893
    01-Temmuz-2015, 22:03 Son mesaja git
  3. Sabit: 12 Ekim Pazar TurboFSI.Net Nakkastepe Messt Cafe Bulusmasi

    Evet arkadaslar bircogumuzunda istegi uzerine havalarda iyice sogumadan ozlem gidermemiz ve bulusup sohbet guzel zaman gecirmek amaciyla @Ertunc...

    Başlatan yazar AlpEren‎, 23-Eylül-2014 19:58
    14 Sayfalar
    1 2 3 ... 14
    • C: 132
    • G: 77,781
    13-Ekim-2014, 00:06 Son mesaja git
  4. Sabit: 19 Temmuz Cumartesi gunu TurboFSİ İftar Bulusmasi

    Merhaba Arkadaslar; Yeni konu acarak 19 Cumartesi gunu TurboFSİ ailesi olarak iftar yapmayi planliyoruz. Sizlerin gorusleri ve yardimiyla birlikte...

    Başlatan yazar Ertunc‎, 13-Temmuz-2014 02:09
    11 Sayfalar
    1 2 3 ... 11
    • C: 107
    • G: 64,728
    16-Ağustos-2014, 13:18 Son mesaja git
  5. Sabit: 18 Mayis 2014 Pazar TurboFSI.net Polonezköy Mangal Bulusmasi

    Arkadaslar bu haftanin yagmurlu gececeginden dolayi onumuzdeki hafta pazar gunu yapalim diyerekten Ertunc abi ve forumun genel nabzini yoklayarak...

    Başlatan yazar AlpEren‎, 05-Mayıs-2014 22:49
    59 Sayfalar
    1 2 3 ... 59
    • C: 581
    • G: 178,625
    24-Mayıs-2014, 21:44 Son mesaja git
  6. Sabit: Ankara Bulusmasi

    Arkadaslar 20 Nisan Pazar Gunu Ankara'da gerceklestirmeyi dusundugumuz bulusmanin detaylarini bu topic altinda konusmaya devam edebiliriz. Mekan...

    Başlatan yazar Ertunc‎, 28-Mart-2014 19:26
    19 Sayfalar
    1 2 3 ... 19
    • C: 182
    • G: 93,135
    28-Nisan-2014, 22:36 Son mesaja git
  7. Sabit: Huzur evi buluşması

    Arkadaşlar, Bazen huzur evinde kalan yaşlı insanlarımız ile ilgili sayfaları takip ediyorum. Birçoğu ailesi, çocuğu olmayan veya ziyaret edilmeyen...

    Başlatan yazar omerfaruk_ua‎, 14-Ocak-2014 01:04
    7 Sayfalar
    1 2 3 ... 7
    • C: 61
    • G: 43,807
    19-Nisan-2014, 23:36 Son mesaja git
  8. Sabit: 23 Subat Pazar Gunu Bahcesehir TurboFSI Bulusmasi

    Merhaba Sevgili Forum Uyeleri; Havalar guzel iken bulusma yapalim talepleri uzerine bu konu basligi acilmistir. Bahcesehir'de saat:13:00 gibi...

    Başlatan yazar Ertunc‎, 18-Şubat-2014 01:14
    47 Sayfalar
    1 2 3 ... 47
    • C: 466
    • G: 132,375
    18-Nisan-2014, 20:41 Son mesaja git
  9. Sabit: 23 Subat 2014 TurboFSi Bulusmasi Fotograf Albumu

    Arkadaslar bu baslik altinda sadece fotograflar paylasilacak bilginiz olsun. Bulusmaya ait fotograflarini bu topic altinda paylasabilirsiniz;)...

    Başlatan yazar Ertunc‎, 25-Şubat-2014 11:22
    • C: 9
    • G: 9,703
    25-Şubat-2014, 11:54 Son mesaja git
  10. Sabit: 15 Aralik 2013 Turbofsi.net Kış Öncesi Anadolu Yakası Buluşması

    Arkadaşlar Ertunç abi ile kış yaklaşıyor havalar soğumadan önümüzdeki 2-3 hafta içinde buluşma yapalım diye konuştuk. Buluşma organizasyonunu...

    Başlatan yazar 34UY0043‎, 01-Aralık-2013 14:00
    20 Sayfalar
    1 2 3 ... 20
    • C: 192
    • G: 105,315
    04-Ocak-2014, 22:56 Son mesaja git
  11. Sabit: 26 EYLÜL 2013 Istinyepark Bulusmasi

    Evet beyler uzun zamandir konusuyoruz havalar tam sogumadan bu persembe bulusalim dedim. Saat 18.00 IstinyePark kapali otoparkinda toplanip...

    Başlatan yazar imperial‎, 24-Eylül-2013 00:20
    21 Sayfalar
    1 2 3 ... 21
    • C: 207
    • G: 111,248
    19-Kasım-2013, 01:02 Son mesaja git
  12. Sabit: Ankara İftar Buluşması RESİMLERİ

    Bu gün yaptığımız iftar buluşmasına gelen tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz. Çok keyifli bir gündü. Tek canımızı sıkan şey, iftara doğru yağan...

    Başlatan yazar ALP‎, 06-Ağustos-2012 00:55
    5 Sayfalar
    1 2 3 ... 5
    • C: 45
    • G: 37,797
    17-Ağustos-2012, 22:40 Son mesaja git
  13. Sabit: 5 Ağustos Pazar / ANKARA İFTAR BULUŞMASI

    Arkadaşlar merhabalar... Malum yaz sezonu olması sebebiyle başkentte çok fazla arkadaşımız yok. Bildiğim bazı arkadaşlar ya tatilde, ya da belirli...

    Başlatan yazar ALP‎, 26-Temmuz-2012 17:37
    6 Sayfalar
    1 2 3 ... 6
    • C: 59
    • G: 29,538
    05-Ağustos-2012, 13:47 Son mesaja git
  14.   Konular  

  1. Arkadaşlar havalar bozmadan bir buluşmaya ne dersiniz

    Arkadaşlar havalar bozmadan kara kışa kalmadan bir buluşma yapmaya ne dersiniz.

    Başlatan yazar traxxas‎, 08-Kasım-2017 17:32
    4 Sayfalar
    1 2 3 ... 4
    • C: 36
    • G: 15,671
    22-Temmuz-2018, 22:23 Son mesaja git
  2. TurboFSI Video Etkinliği Hk.

    Merhabalar Arkadaşlar, 2010 yılından beri forumda okuyucu ve paylaşımcı olarak yer alıyorum. Bir çok şeyin çözümünü ve fikrinide forumdan aldım...

    Başlatan yazar pepelepew‎, 28-Kasım-2016 13:53
    2 Sayfalar
    1 2
    • C: 19
    • G: 12,108
    31-Temmuz-2017, 22:47 Son mesaja git
  3. Buluşma Etkinlik Fikirleri

    Merhaba arkadaşlar, İlerleyen haftalarda havaların da biraz olsun ısınmasıyla birlikte İstanbul'un avrupa yakasının Başakşehir / Selimpaşa /...

    Başlatan yazar moonlightblue‎, 12-Ocak-2017 18:58
    2 Sayfalar
    1 2
    • C: 19
    • G: 8,166
    31-Temmuz-2017, 22:44 Son mesaja git
  4. Anket: Kahvalti da toplanalim

    Kasim ayi icinde yine bi sicak yapicakmis Havalar guzel madem bi kahvalti yaparmiyiz Arayida cok actik Tapatalk kullanarak iPhone...

    Başlatan yazar smh25‎, 31-Ekim-2016 21:47
    5 Sayfalar
    1 2 3 ... 5
    • C: 44
    • G: 16,594
    27-Kasım-2016, 11:26 Son mesaja git
  5. 25 Haziran 2016, TurboFSI İftar buluşması

    Tarih belli olduğuna göre buluşma konusu açıyorum. Tarih: 25 Haziran Cumartesi Yer: Kalamış Develi Katılımcı listesi: @MCS @summit @Monza...

    Başlatan yazar summit‎, 14-Haziran-2016 11:02
    9 Sayfalar
    1 2 3 ... 9
    • C: 80
    • G: 25,410
    27-Haziran-2016, 01:18 Son mesaja git
  6. TurboFSI İftar buluşması '16

    Evet abiler, kardeşler şimdiden organize olmaya başlayalım ki katılım olabildiğince yüksek olsun. Benim için hiç farketmez ama sıra Anadolu...

    Başlatan yazar summit‎, 28-Mayıs-2016 22:01
    6 Sayfalar
    1 2 3 ... 6
    • C: 50
    • G: 19,913
    14-Haziran-2016, 14:34 Son mesaja git
  7. Bulusmanin Vakti Gelmedi mi

    Hazir havalar da guzel giderken bir bahar bulusmasi yapalim Konu acip toplanmamiz zaten 1 ay oldugundan tam zamani olur bence Bu sefer sira avrupa...

    Başlatan yazar smh25‎, 31-Mart-2016 07:55
    12 Sayfalar
    1 2 3 ... 12
    • C: 114
    • G: 26,610
    27-Mayıs-2016, 22:30 Son mesaja git
  8. 10 Nisan Bulusmasi

    10 Nisan Pazar Kasıbeyaz Florya (FLY İNN AVM ilerisinde) Kahvaltı Saat 11.00 Listeyi buradan yaziyorum arkadaslar @smh25 @summit @erdi_89...

    Başlatan yazar smh25‎, 02-Nisan-2016 22:26
    16 Sayfalar
    1 2 3 ... 16
    • C: 157
    • G: 39,260
    14-Nisan-2016, 15:59 Son mesaja git
  9. İstanbul Buluşması

    Merhaba Yeni üyeyim ama uzun zamandır takip ediyorum forumu. Yakın zamanda İstanbulda etkinlik, buluşma vs planlanıyormu? Planlanmıyorsa Planlasın mı...

    Başlatan yazar infazci51‎, 07-Ağustos-2015 11:43
    4 Sayfalar
    1 2 3 ... 4
    • C: 35
    • G: 17,387
    27-Ocak-2016, 17:38 Son mesaja git
  10. Konya'dan birileri var mı?

    Arkadaşlar Konya'da yaşıyorum işim nedeniyle. Aracım Audi A3 Sedan TDI Ambiente. Foruma bir süredir yoğun olarak giriyorum. Eğer benim gibi...

    Başlatan yazar seckintuncer‎, 02-Nisan-2015 12:41
    2 Sayfalar
    1 2
    • C: 10
    • G: 7,821
    19-Aralık-2015, 22:12 Son mesaja git
  11. 18 Ekim 2015- Messt Cafe bulusmasi

    Arkadaslar yeni konu acayim uyelerimiz daha rahat plan program yapabilsin. Yer: Messt Cafe Saat: 11:00 Menu: Acik Bufe kahvalti- Normal...

    Başlatan yazar summit‎, 13-Ekim-2015 15:28
    21 Sayfalar
    1 2 3 ... 21
    • C: 208
    • G: 39,401
    26-Ekim-2015, 09:31 Son mesaja git
  12. Anket: Bulusma- Istanbul

    Merhaba forum uyeleri, Yaz tatilinin sonlarina geliyoruz okullar acilmadan, havalar bozmadan bulusalim diyorum. Okullar acilinca ortak zaman...

    Başlatan yazar summit‎, 25-Ağustos-2015 19:40
    24 Sayfalar
    1 2 3 ... 24
    • C: 230
    • G: 53,635
    13-Ekim-2015, 15:29 Son mesaja git
  13. Turbofsi.net Halisaha Organizasyonu

    Herkese iyi aksamlar,daha evvel paintball,iftar,kahvalti gibi organizasyonlar yapildi ve genel olarak herkes keyif aldi ve mutlu ayrildi.Bu sefer...

    Başlatan yazar ismalkas‎, 27-Mart-2015 23:04
    12 Sayfalar
    1 2 3 ... 12
    • C: 117
    • G: 25,914
    23-Mayıs-2015, 23:15 Son mesaja git
  14. 12 Ekim TurboFSI.Net Bulusma Fotograflari

    Başlatan yazar AlpEren‎, 12-Ekim-2014 14:58
    10 Sayfalar
    1 2 3 ... 10
    • C: 99
    • G: 34,637
    02-Nisan-2015, 12:44 Son mesaja git
  15. Iftar Buluşması

    Herkese merhaba,bu ramazan'da guzel bi iftar organizasyonu yapalim diyorum forumca.her iki yakadan da ulasimi rahat olan bi yer bulsak katilim daha...

    Başlatan yazar ismalkas‎, 07-Temmuz-2014 13:47
    14 Sayfalar
    1 2 3 ... 14
    • C: 138
    • G: 38,891
    20-Temmuz-2014, 19:18 Son mesaja git
  16. izmir bulusması

    Arkadaslar yaklasık 1 1 buçuk senedir forumumuzu aktif şekilde takip ediyorum güzel bir arkadaş ortamı iyi bir zaman gecirme ve otomobiller hakkinda...

    Başlatan yazar fatih35‎, 13-Temmuz-2014 20:11
    2 Sayfalar
    1 2
    • C: 11
    • G: 10,059
    17-Temmuz-2014, 15:28 Son mesaja git
  17. Havalar Guzellesti Bulusmaya Ne Dersiniz ??

    Merhaba arkadaslar gecen gun @Ertunc abi ile konustuk hazir havalar guzellesmisken ve sicak olmamisken buyuk ve kapsamli bir bulusma yapalim dedik....

    Başlatan yazar AlpEren‎, 02-Mayıs-2014 12:37
    9 Sayfalar
    1 2 3 ... 9
    • C: 82
    • G: 22,878
    05-Mayıs-2014, 20:23 Son mesaja git
  18. Mangal buluşması

    Arkadaşlar abiler havalar ısınıyor nisanın sonu geldi mayıs başı gibi bi gün belirlesekte hep birlikte bi pazar günü mangal falan mı yaksak ? Güzel...

    Başlatan yazar Emre Coskun‎, 21-Nisan-2014 23:09
    2 Sayfalar
    1 2
    • C: 18
    • G: 11,174
    23-Nisan-2014, 02:20 Son mesaja git
  19. 13-15 Eylül 2013 Schlenksfeld Bulusmamiz

    Herkese merhabalar bilmiyorum forum disi organizasyon oldugundan abes mi kacar ama burda da paylasmak istedim,yaklasik 3 ay once sozlesip bu tarihte...

    Başlatan yazar ingolstadt‎, 15-Eylül-2013 22:42
    5 Sayfalar
    1 2 3 ... 5
    • C: 40
    • G: 17,854
    14-Nisan-2014, 00:24 Son mesaja git
  20. 06/04/2014 Pazar Çorlu Drift Day..

    Var mı bilgisi olan, gelecek olan ? Organizasyonu kimin düzenlediğini bilmiyorum ama İstanbul'dan gelecek olan bir tanıdığım söyledi. Tem'den...

    Başlatan yazar la qualita‎, 03-Nisan-2014 11:06
    • C: 1
    • G: 3,928
    03-Nisan-2014, 14:08 Son mesaja git